biken vanaf welke leeftijd?
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
ja, laat de pagadderkes maar bij mij achter, ik zal ze veilig door het bos loodsen.Corsa wrote:
ontopic : forza_inja, mag iedereen zijn klein mannen dan bij u droppen terwijl gij die kids toer doet, dan kunnen de anderen de gewone toer doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
greetsss
gisteren weeral 16 km gaan doen met haar, en toen ik daarstraks mijn koersvelo pakte wou ze weer mee. gelukkig vond ze 100 km te ver
- Wallie
- Mountainbiker
Nee, de Janman heeft een Corratec Titanium (met hier en daar wat goud eraan).ghost rides on wrote:mag ik ook een stickerke komen schooien? dan plak ik dat wel op onzen autois de janman dieje van in mol met zenne trek 9.8? wil da corratecske wel is zien.
En natuurlijk, iedereen welkom voor stickers.
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
en ja, nu begint de jongste ook al te trainen om mee te gaan, maar met die zijwieltjes zal hij toch problemen hebben denk ik
(graptjen hé pol)

zoals ge ziet ben ik dus nog wel een paar jaartjes zoet met die kids toers.

zoals ge ziet ben ik dus nog wel een paar jaartjes zoet met die kids toers.
- EL_NOPPES
- Mountainbiker
wij hebben de 10de september in west vlaanderen de slothappening van het zomerseizoen 2006 WBV
we hebben een kidstocht van 20 kilometer, waarbij ikzelf als begeleider persoonlijk verantwoordelijk ben voor de kids tijdens de tocht
deze is 20 km en achter elke strook MOET er gewacht worden op de bikertjes die achter zitten, 1 bevoorrading en pechdienst voor elke kid
info: 0472 45 54 23
we hebben een kidstocht van 20 kilometer, waarbij ikzelf als begeleider persoonlijk verantwoordelijk ben voor de kids tijdens de tocht
deze is 20 km en achter elke strook MOET er gewacht worden op de bikertjes die achter zitten, 1 bevoorrading en pechdienst voor elke kid
info: 0472 45 54 23
Mijn zoontje is er nu zes en BMX't zijn 2e seizoen...als we hier een eindje gaan MTB'en is dat om zot te worden....elke bult of wortel springt hij over en hoe harder en steiler hoe liever. het is wel knap om te zien hoe die klein gasten hun techniek snel evolueerd door die BMX
Al is hij sinds hij tijdens de supercross in Quaregnon heel hard gevallen is (stuur geplooid, helm kapot, ff licht uit geweest) toch wel wat gekalmeerd.
Al is hij sinds hij tijdens de supercross in Quaregnon heel hard gevallen is (stuur geplooid, helm kapot, ff licht uit geweest) toch wel wat gekalmeerd.
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
idd , kben zelf als klein ventje ook altijd gaan bmx'n , woonde toen in zonhoven en in die tijd zat dat bij iedereen wel 'ingebakken' ..eric geboers bv woonde 2 huizen verder en nog anderen ..was heel stimulerend
wij deden hun altijd na of zo op ons fietske
met motohelm en al ..ik heb er zelfs ooit ene gehad van Eric G. als klein manneke . En kan nu ook wel zeggen ..heb dan wel geen conditie meer of zo , maar techniek valt goed mee .
aah wat ne fijne tijd was dat toch heh
aah wat ne fijne tijd was dat toch heh