kessel

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
kamikeli
Mountainbiker
Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)

Post by kamikeli »

fouby wrote::lol: das ook om 9 uur :)
Off topic

In Melsen is de start om 13u15.

Ons eerst nog concentreren voor Kessel!! Zal alleszins een leutiger parcour zijn als Melsen.
@ Willems: 't is misschien wa vroeg 9u. maar als topsporter moet ge op elk uur van de dag kunne presteren :-D

Greetz
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Kessel ligt zo ong.tussen Brussel en Turnhout waar het op beide plaatsen water heeft gegoten!
Hoeveel neerslag is er uit de lucht gevallen in Kessel dan?
Of is het stof daar met moeite al geblust?
Animal
Mountainbiker

Post by Animal »

zwiebertje wrote:Kessel ligt zo ong.tussen Brussel en Turnhout waar het op beide plaatsen water heeft gegoten!Hoeveel neerslag is er uit de lucht gevallen in Kessel dan?
Ik woon zelf in een dorp grenzend aan Turnhout en bij ons heeft het gisteren amper aan druppel gedaan!! Dus het was echt plaatselijk, afwachten dus? En eigenlijk werd het nog is hoogtijd, dus als het dan al heeft geregend zal de ondergrond het met plezier in de kortst mogelijke tijd absorberen.

Dus ik zou zeggen allen naar Kessel.

Cu there grtz.
El Grande
Mountainbiker

Post by El Grande »

Animal wrote:
zwiebertje wrote:Kessel ligt zo ong.tussen Brussel en Turnhout waar het op beide plaatsen water heeft gegoten!Hoeveel neerslag is er uit de lucht gevallen in Kessel dan?
Ik woon zelf in een dorp grenzend aan Turnhout en bij ons heeft het gisteren amper aan druppel gedaan!! Dus het was echt plaatselijk, afwachten dus? En eigenlijk werd het nog is hoogtijd, dus als het dan al heeft geregend zal de ondergrond het met plezier in de kortst mogelijke tijd absorberen.

Dus ik zou zeggen allen naar Kessel.

Cu there grtz.
Ik woon in Nijlen. Dat ligt op een paar kilometer van Kessel (3 km ofzo :-D ) en kan jullie zeggen dat er daar bijna niks is gevallen. Een beetje 'muggenpis' als ze zeggen.
N I C K
Mountainbiker

Post by N I C K »

Ik ben er juist geweest en het ligt er nog altijd droog en bikkelhard. Op de korte "klimmetjes" langs het water (niet op het fort) ligt zelfs redelijk wat los zand.
Het parcours is wel helemaal anders tegen vorig jaar. De houte brug is ook weg.
Bmweke
Mountainbiker

Post by Bmweke »

Ik rijn sebiet met het vloke naar daar se.
Ons manne dat meedoen is gaan aanmoedigen.
Stoeme knie, anders had ik zelf meegereden.
Ale morgen dan...
Sigma
Mountainbiker

Post by Sigma »

Kan je daar een beetje vlot gaan kijken?

Hoeveel is de inkom eigenlijk?
streepje
Mountainbiker

Post by streepje »

Het was plezant, alleen jammer dat er maar 21 ploegen van start gingen.
pointbreak
Mountainbiker
Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race

Post by pointbreak »

De marathon was ook super, gewoonweg superklasse !!
Het was een fantastische dag.

Wel veel lekke banden, jammer !
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Vandaag de wedstrijd meegedaan in Kessel en amaai,en ik die dacht dat ik een behoorlijk niveau had! #-o
Die gasten rijden mij hier op ronden,ofwel had ik een komplete off-day!
Schoon parcoursken met wreed veel stof,vooral in die technische en steile afdaling naar de vijver!
k'Heb me daar nen keer of 2 in het zand gelegd en zwate piet zou naast mij maar een bleek figuur
geslagen hebben,die fotografen hebben een vette kluif gehad aan mij! :-D
Hebben we geen prijs gereden,dan hebben ze nog wat gehad aan mij met mijn stunt(elig)werk! :-D
t'Was serieus lastig door het stof en de warmte,maar bij de elites is het daarna toch beginnen regenen!
Ook goe dat we direct na aankomst een gesponserd drankje kregen om het meeste stof wat door te spoelen. [-o<
Post Reply