bikers omgeving genk, zonhoven, houthalen!

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

danny1 wrote:gaan zatredag 17de met een paar fietsen in zonhoven. Vertrek aan de parking van camping holsteenbron om 10 uur. Iemand zin om mee te gaan laat maar iets weten.
Groetjes Danny
Spijtig, wij rijden zaterdag de tt van Overpelt. Dat zou dan een beetje van het goede te veel worden denk ik. Mssn een andere keer.
Btw, iedere week s'dinsdag en donderdags ( niet in de zomer!!) is er een vast groepje, die op de teut en omgeving gaan rijden, met vertrek om 09h30 aan de Boxbergstraat (tov de apotheek Lauwers, scheiding Boxberg/Winterslag.Snelheid is aangepast!
Iedereen welkom.
Last edited by Jolyrodger on Fri 28 Jul 2006 19:00, edited 1 time in total.
danny1
Mountainbiker

Post by danny1 »

Liberoger schreef:
Spijtig, wij rijden zaterdag de tt van Overpelt. Dat zou dan een beetje van het goede te veel worden denk ik. Mssn een andere keer.
Btw, iedere week s'dinsdag en donderdags is er een vast groepje, die op de teut en omgeving gaan rijden, met vertrek om 09h30 aan de Boxbergstraat (tov de apotheek Lauwers, scheiding Boxberg/Winterslag.Snelheid is aangepast!
Iedereen welkom.

Der zijn ook mensen die moeten werken spijtig genoeg!!!!!! :-? :(
Anders graag genoeg..
Groetjes Danny[/list]
cannonboy
Mountainbiker

Post by cannonboy »

beste liberoger ik ga morgen de rit ook in overpelt rijden wij zijn met een drietal en vertrekken rond 12u30 aan de start .
voledige kleding in zwart met reklame van jansen fietsplezier .
hopelijk kom ik dan eens iemand tegen van deze site .
sportieve groeten

guyke
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

[quote="cannonboy"]beste liberoger ik ga morgen de rit ook in overpelt rijden wij zijn met een drietal en vertrekken rond 12u30 aan de start .
voledige kleding in zwart met reklame van jansen fietsplezier .
hopelijk kom ik dan eens iemand tegen van deze site .
sportieve groeten

[guyke/quote]
guyke, check pb dit isoff topic.
Jeffry
Mountainbiker

Post by Jeffry »

Hallo, :-D
Ik ben van Genk - Zwartberg en 40 Jaar :-)
Ik heb wel interesse voor in de week of weekend te gaan biken.
Ik rijdt minsten 3 x in de week zelfs zondag ga ik voormiddag Koersen wat 100 km en namiddag Bike 40 km en dinsdag 65 km koersen.(maar biken gaat voor als ik iemand hebt)
Maar ik pas me wel aan u ritme hoop ik :-? , Ik weet niet hoe goed jullie allemaal zijt met biken.
Mijn Bike partner geeft het op hij voel zicht te oud :cry: daarom ben ik ook een partner aan zoeken of bikers.
Laat me maar iets weten ik heb deze week morgenpost ik werk op Ford als continue (3 posten) hier heb je mijn gsm nr. 0495/82.15.10 (Base) en mijn emailadres. Jozef3600@gmail.com dan kun we iets afspreken deze week of wanneer je wilt.
Ik weet niet als bericht eerder hebt maar voor zondag 4 juni 2006 namiddag kan ik ook of als je in de voormiddag wilt gaat ook maar dan moet je me bellen dan kan ik tegen 10:00 uur. 8)
Mvg, Jef
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Jeffry wrote:
Ik heb wel interesse voor in de week of weekend te gaan biken.
Jeffrey check PB!
Erik.B
Mountainbiker

bikepartner tt

Post by Erik.B »

hoi
ik zoek een nieuwe bikepartner daar mijn vorige maat is moeten stoppen wegens medische redenen voor tt's te doen, ben van diepenbeek
enzo
Mountainbiker

Post by enzo »

hoiben ook van diepenbeek , ben enige tijd gestopt wegens fam.redenen
maar kan en heb weer tijd weekends :bounce: . bolleke heb een pb. gestuurd
Nico_1977
Mountainbiker

ook opzoek

Post by Nico_1977 »

Hey,

ben recent terug begonnen met mountainbiken om terug toertochten te doen. Dus de conditie is nog maar matig. Momenteel rijd ik een 30km met een gemiddelde van 20 :(
Maar de bedoeling is om tochen van 40 km te gaan doen.. en daar kom ik aan door te fietsen he.. bij deze zoek ik ook wat volk om toertochen te doen of bewegwijzerde routes te doen.
Ik ben van Houthalen en 29 jaar... (brr.. die 30 komt veel te dichtbij... )
Zoek niet perce volk van houthalen he....
Erik.B
Mountainbiker

Post by Erik.B »

hoi nico
ik ga morgen de tt van lommel doen indien interesse kunnen we daar misschien afspreken.laat maar iets weten
Post Reply