Salzkammer 2006

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Genietent van een weihenstephan doe ik hier de groeten vanuit het warme Oostenrijk.Na een wat zwakke voorbereiding heb ik de 101Km zonder problemen uitgereden in perfecte weersomstandigheden.
Mijn tijd had ik geschat op 10 uur en ik was er niet ver naast.Rittijd 10U08 stoppen en al inbegrepen.Mijn gem. 12,5 en deze komt perfect overeeen met hetgeen ik geschat had.
Over heel de lijn ben ik heel tevreden en zeker over de organisatie.Gewoon perfect.

Tot de volgende !
guntherds
Mountainbiker
Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...

Post by guntherds »

back in belgium

verslag staat te lezen op www.fastforwardmtb.be
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

Heb hem ook uitgereden.
Ben als laatste toegekomen samen met een andere Belg rond 21u15
Zoek mij niet in de uitslag, chip vergeten te monteren #-o #-o #-o
Kweet het ...stom....maar we hebben hem uitgereden en dat is wat telt.

Gunther ? Volgend jaar "les chemins des Soleil" ???? :wink: :wink:
guntherds
Mountainbiker
Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...

Post by guntherds »

vergeten te monteren? of vergeten af te halen?

chemins de soleil?
kweet niet, eerst verbouwen, maar moest ik kunnen terug Ironbike, das ... Mountainbike met een grote M
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

vergeten af te halen. Normaal zit de chip bij het ganse pakket.
Heb er eigenlijk volledig niet aan gedacht. Kweet het , kweet het...na een tiental marathons zou ik het moeten weten.
Maar ik ben blij dat ik de rit uitgereden heb (de tijd kon mij eigenlijk niet schelen) ....alleen...het staat niet zwart op wit dat ik aangekomen ben
Ik zou ook niet weten waarom ik daarover zou liegen :roll: :roll:
Stimpie
Mountainbiker

Post by Stimpie »

Heb ook de 203 gedaan en het was puffen daar in de hitte.

Met de nodige spanningen om 5u aan de start niet wetend wat er komen zou. Was toen al 17graden dus starten in korte mouwtjes was geen enkel probleem.
Na de start zat ik bij de eerste 30 tot de eerste klim maar daar heb ik direkt voor mijn eigen tempo gekozen. Had beslist om mij niet te forceren in het begin omdat ik wel wat schrik had voor krampen. Door het ochtenddauw was het met momenten vrij glad in de stenige afdalingen maar heb overal kunnen afrijden. In de tweede ronde heb ik het stukje op die stenige skipiste naar beneden te voet gedaan. De eerste keer daar iemand serieus tegen de grond zien gaan en wou daarom geen risico's nemen. De allerlaatste afdaling was super technisch, met momenten echt niet te doen maar heb deze dan toch tweemaal afgereden.

In de tweede ronde heel wat volk ingehaald van de 101 waarvan je toch ook aanmoedigingen krijgt als ze zien dat je de dubbel doet net als de vele toeschouwers onderweg. Dat is wel leuk.

Eerste rondje ging vlot voorbij, in 6u en 10 min afgelegd, tweede rondje 7u en 6 min. Vooral in de eerste 3 klims van de tweede ronde speelde de hitte mij partte en was het jezelf voortslepen en moed inspreken.

Ongelofelijk blij dat de eindstreep in zicht kwam en het besef dat ik het gehaald had. Een tijd die ik niet durven hopen had en waar ik toch wel een beetje (veel) trots op ben :) 1ste belg, kan het nog steeds niet geloven
Peter IV
Mountainbiker

Post by Peter IV »

Hey Sven & alle anderen die 'm uitgereden hebben. Proficiat! Puike prestatie, zo'n afstanden, ge moet het maar doen hé.
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

Verslag staat online ! www.westhoekmountainbike.be
Veel leesplezier :wink:
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Stivie wrote:vergeten af te halen. Normaal zit de chip bij het ganse pakket.
Heb er eigenlijk volledig niet aan gedacht. Kweet het , kweet het...na een tiental marathons zou ik het moeten weten.
Maar ik ben blij dat ik de rit uitgereden heb (de tijd kon mij eigenlijk niet schelen) ....alleen...het staat niet zwart op wit dat ik aangekomen ben
Ik zou ook niet weten waarom ik daarover zou liegen :roll: :roll:
Ik ben een kroongetuige van uw finisch .Heb zelfs foto's getrokken.Alleen zijn deze onduidelijk door de duisternis.Volgens mij zul je vast en zeker op de DVD terechtkomen ,want er werd nog een interview van uw finishkompaan afgenomen.
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

allé merci, voor de bevestiging :wink:
Post Reply