Dus te jong zal hem wel niet zijn heh , maar idd rustig aan , gezond eten , op tijd slapen en genoeg voorzieningen onderweg .
Denk dat hem nog content gaat zijn later dat hem sportief word grootgebracht! Ik ben dat alleszins wel
Mvg
Post by looneycooney »
Post by forza_inja »
ja, da's nu zondag den 30 ste. Dus als ge ene met ne zwart epic ziet met daarvoor een klein drupke, geeft dan tijdig ne gil dat ze opzij kan gaan héghost rides on wrote:is dat zondag de 30ste? dan kom ik waarschijnlijk wel af om eens beetje door proberen te peren.
Post by forza_inja »
ja, 'k heb dat ventje daar ook zien rijden, ik denk dat die ook maar een jaar of zes, zeven was.ghost rides on wrote:Zeker niet slecht. en ik zal zeker een gil geven of even wachten tot ik fatsoenlijk door kan.
vrijdag op de tt in mol ook een ventje van die leeftijd. die reed eigelijk ook vrij goed door. alleen geriek hij dat 1 bergje naast het treinspoor niet op. maar iedereen heeft rustig even gewacht tot die kleine boven was. chapeau!
Post by forza_inja »
ik heb eens gebeld met de mannen die die toer organiseren en de kidstoer vertrekt om 10u, onder begeleiding. het parcours is niet appart afgepijld, het gaat over stukken van de andere afstanden en de moeilijkste stukken zijn ervan tussen gelaten. Ik kan ook meestarten om 10u om een oogje in het zeil te houden, maar de kids vertrekken dus allemaal samen om niet te veel in de weg te rijden voor de andere bikers.Wallie wrote:Ik zou eens contact opnemen met de organisatie. Dan kan je eens vragen naar het parcours (vaak is de kidstour een ander parcours dan die van de toertocht). Zijn er vaste vertrekuren ? Dikwijls is er ook een begeleider voorzien van de organiserende club.
Dan zien we elkaar zondag.forza_inja wrote:ik heb eens gebeld met de mannen die die toer organiseren en de kidstoer vertrekt om 10u, onder begeleiding. het parcours is niet appart afgepijld, het gaat over stukken van de andere afstanden en de moeilijkste stukken zijn ervan tussen gelaten. Ik kan ook meestarten om 10u om een oogje in het zeil te houden, maar de kids vertrekken dus allemaal samen om niet te veel in de weg te rijden voor de andere bikers.Wallie wrote:Ik zou eens contact opnemen met de organisatie. Dan kan je eens vragen naar het parcours (vaak is de kidstour een ander parcours dan die van de toertocht). Zijn er vaste vertrekuren ? Dikwijls is er ook een begeleider voorzien van de organiserende club.