Hmm, blijkbaar heb ik het dan serieus mis.Blubberduck wrote:(ZEKER NIE RECHT OP DE TRAPPERS STAANOF ANDERS...
)
Maar is het niet zo dat als je een kramp hebt in het bovenbeen, dat je deze dan wegkrijgt door het been te strekken?
Post by Black Phantom »
Hangt ervan af waar je de kramp hebt hé.Yakke wrote:Maar is het niet zo dat als je een kramp hebt in het bovenbeen, dat je deze dan wegkrijgt door het been te strekken?
Je geeft zelf het antwoord op uw vraag denk ik zo.wd wrote:Maar wat doe je met een kramp aan je rug, ter hoogte van het schouderblad: die spier (of pees) voel ik trekken vanaf men sleutelbeen.
Ik moet er wel bijzeggen dat de spieren en pezen aan mijn rechterschouder 'verlegd' werden om een ontwrichting naar achter (meestal ontwricht een schouder naar voor) te vermijden)
Na ca. 2 uren op de fiets kan ik men arm bijna niet meer strekken.
Een bezoek aan de dokter zal zeker nodig zijn, maar heeft iemand een idee hoe je zoiets kan vermijden (fietshouding?)
heb ik ook al gehad... da is idd vree lastig... ge weet gewoon nie wa eerst te doen dan van de zeer...Black Phantom wrote:
Heb ik ook al voorgehad: kramp in de quadriceps. Ik trek dus mijn hiel tegen mijn zitvlak, en daardoor trekken ook de hamstrings in een kramp.
Dan weet ge helemaal niet meer waar kruipen
Post by XTM mountainbiker »