't weer

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Joriz
Mountainbiker

Post by Joriz »

Langs het kanaal was het gisteren toch lekker fris, en opt gemak dan he :)
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

toch een goe weertje om in te fietsen. Niet te zot doen natuurlijk, maar zolang ge rijdt hebt ge toch een beetje afkoeling en als ge de bossen induikt is het helemaal niet zo warm. Wel zien dat ge genoeg drinken bijhebt natuurlijk. Of anders moet ge om 5uur 's morgens gaan rijden he :P , dit heb ik de vorige vier dagen ook gedaan om te gaan werken met de vroege. ideaal,dan is het ne graad of 20 à 22.
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Met dit weer loopt de wekker af om 06:00 (enkel op trainingsdagen) zodat ik om 7 uur kan starten en daardoor ben ik voor de hitte terug thuis :wink: .
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

met dit weertje zit ik egenlijk graag op de bike. Zweten doe ik toch, dan liefst op een manier waar ik er zelf plezier aan heb.
meatball
Mountainbiker

Post by meatball »

ik pas met dit weer :oops:
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

de laatste dagen valt t goed mee van het weer. Vorige week heb ik toch zwaar afgezien telkens ik van mijn werk terugkwam. En als ik alleen rijd dan kan ik niet traag rijden... Een brommerke, nen tractor, ne vrachtwagen die just optrekt... Tis veel te plezant om snel te rijden. Maar dat moet ik dan de rest van de avond bekopen met een zware ademhaling en vermoeidheid van de benen. Gelukkig heb ik nu congé. Morgen ga ik es zien hoe lang ik op men fiets kan blijven zitten. Vermoed dak zo'n 150km zal hebben (wel op de weg dan), maar tkunnen er ook 180 zijn. We zien wel. Ben al af en toe es 100km gaan rijden, maar bijna nooit verder. Ik zie wel.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Met dit weer is het te ongezond om overdag te rijden. Uwe wekker leidt hieronder. Ook 's avonds zit er nog te veel ozon in de lucht. Het beste is 's morgens en maken dat ge voor 11/12u terug zijt. Zo doe ik het.
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

genoeg drinken, en dan lukt het allemaal wel
mo6
Mountainbiker

Post by mo6 »

Geen probleem, Camelback op de rug en biken maar. Ge moet ervan profiteren als ge niet in 't slijk moet ploeteren.
Vrijdag La Roche - Houffalize - La Roche 64km :drunk: niet simpel in dit weer maar toch prachtig.
Zondag 37 km rustig op hartslag.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

mijna maat was gistere aan het lachen met mij omdat ik mijne camelbak meehad en hij een drinkbuske maar mijne drinkzak was toch leeg zenne.

Gizmo 8)
Post Reply