Camelback: welke?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Ik kwas dus nog op zoek naar een bidon met zo'n klepje toen ik opeen de Camelbak MTB 100 tegenkwam op futurumshop.nl voor €64.95. Deze is bijna gelijk aan de MULE, alleen 2l minder cargo. Mijn vraag is nu of er iemand ervaring heeft met deze of of dit een goede keuze is??

[/img]
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Ik had gedacht aan een camelbak MTB 100 (64.95 op futurumshop.nl).
Is dit een goede keuze?
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Iemand enige ervaring met een Camelbak LOBO? Ben op zoek naar ne nieuwe. Ik neem zo'n 1.5 l water mee en dan nog m'n boterhammen, banaan, gsm, een kaartje... Is de LOBO geschikt? Blijft de drank lekker koel? Hij staat als actie bij futurumshop.nl voor 55 ipv 80 euro.
Hoe lang duurt het voor je bij futurumshop je bestelling aankrijgt?

Bedankt.

Ps. Andere voorstellen van rond de 60 euro zijn ook steeds welkom. :wink:
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Den MTB 100 met een reservoir van 3.0l en 7.2l cargo kost bij futurmshop 64.90 euro, alleen zou ik daar ook graag nog mss enige meningen over horen
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

redgekuiftchicken wrote:Den MTB 100 met een reservoir van 3.0l en 7.2l cargo kost bij futurmshop 64.90 euro, alleen zou ik daar ook graag nog mss enige meningen over horen
Door die vraag hier drie keer op een paar uur te stellen, zult ge niet vlugger een antwoord krijgen. Je moet het even de kans geven om gelezen te worden door de juiste persoon. Ik kan je er helaas niet verder mee helpen.
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

SusXT wrote:Iemand enige ervaring met een Camelbak LOBO?
Ik rij rond met een Lobo en ben er HEEL tevreden over.
Het is een waterzak waarin 2L zou kunnen maar als ik er 1,5L in giet is hij al behoorlijk vol.
Er is zowel bovenaan als onderaan een opbergvakje, waar heel wat in kan.
Bij mij gaat er zoal in: portefeuille, suikerwafel, druivensuiker (boven) en multitool, GSM, biba, bandenlichters, powerlink (onder).
En dan is er uiteindelijk nog heel wat plaats vrij.

Hopelijk heb ik je wat kunnen helpen :wink:
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ik heb net een MULE gekocht. Hij heeft voldoende plaats en ik gebruik 'm eigenlijk meestal om dagtochten te maken. Zondag zal hij ook wel gebruikt worden vanwege het erg warme weer.
Ik heb een mooie korting gekregen. Ik heb gezegd bij de lbs dat je 'm voor 70 euro bij Bike-Discount kan kopen, dus waarom zou ik er hem 100 voor geven? Hij vond dat overdreven goedkoop (voor die prijs zouden ze 'm niet kunnen aankopen) en ging het aankaarten bij de verdeler. Ondertussen heb ik 'm voor 75 mee gekregen. =D> :lol:
sammy14
Mountainbiker

Post by sammy14 »

redgekuiftchicken wrote:Ik had gedacht aan een camelbak MTB 100 (64.95 op futurumshop.nl).
Is dit een goede keuze?
Ik had ook ged8 om zo ene te kopen ofwel de lobo maar het is de cmelbak classic geworde voor 50 euro, er gaat 2.1 liter in de drinkzak maar er is wel alleen plaats voor portefeuille, gsm en eventueel een binnenband ofzo achter het netje. Ik ben er wel heel tevreden over. Ik heb een multitool gekocht met een zakje voor onder je zadel voor maar 13 euro en dat compenseerd het "weinige" plaats in mijn camelbak.
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Kan er iemand zeggen of het idd klop dat er in de Decathlon in camelbak classic met inhoud 2 of 3 liter (denk 3l) hangt voor 45 euro? Op de website van btwin, http://www.btwincycle.com denk ik dit gezien te hebben, alleen heeft onze computer weer zijn kuren en geraak ik niet op die website...
Corsa
Mountainbiker

Post by Corsa »

Die link werkt bij mij ook niet, access denied

greetsss
Post Reply