maar wat mijzelf opviel ..ik ben een roker geweest en conditie is feitelijk alles behalve geweest ..ik kwam ook aardig snel op mijn hartslaglimiet ..
Ondertss half jaar verder heb ik al aardig wat km's afgemalen en begint het heel goed te gaan ..het voordeel nu van die sportdrank voor mij was een tijdje terug te merken op de TT in diest (1ste maal isostar) ..waar ik tevoren altijd goed kon doorklimmen en dan eenmaal boven bijna inmekaar stuikte ..kon ik nu onder 'invloed' van die isostar gewoon doorfietsen ..veel minder 'zuur' in mijn benen en voelde me veel beter , niet dat ik opgepept werd als ne zot , maar had gewoon nog energie om verder te gaan ..
daarna een weekje ardennen gedaan en ook daar hield de drank me recht op de fiets ondanks de warmte .
2 weken terug voor het eerst 60km kunnen afmalen , zat er wel door , maar ben fitter als ervoren ! en dat dan nog wel zonder isostar ..maar het heeft me zeker doorheen de moeilijkste periode geholpen , de conditie opbouwen en dan ook nog zonder al teveel zuurpijnen en stijfheid na de tochten ..iets wat ik het jaar ervoor nog enorm beklaagde telkens als ik sportte(snowboarden) ..ik kan nu echt niet meer zonder , nudat ik voel wat het voor mij persoonlijk gedaan heeft!
ps: kmoet wel zeggen dat ik zo tochten als ardennen altijd onderschat heb . nadat ik vandaar terugkwam had de conditie precies een 'boost' gekregen