ZIjn hier nog beginnende bikers waar ik eventueel is mee zou kunnen rijden van rond oud-heverlee, haasrode, blanden, ... ? Ben pas bezig met mtb en heb nog wa vragen en zo.
THx Davy
bikers oud-heverlee
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
Calimeroken
- Mountainbiker
Post by Calimeroken »
Hoi
Ik ben zelf wel van Grimbergen
, kben ook een beginnende biker van 21 lentes. Ik zou ook es naar de streken van oud heverlee gaan, omdat er daar vrij goeie routes zijn. Ik ga eerst me een maat vant weekend es rijden, en kzal er es over klappen om eventueel een weekend in oud heverlee te komen.
Hoe oud ben de?
Greetz
Calimeroken
Ik ben zelf wel van Grimbergen
Hoe oud ben de?
Greetz
Calimeroken
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Ik en kameraad zijn ook beginnende bikers, rijden van tijd wel in heverleebos rond. Kennen wel enkel de bloso-routes 
ik rijd ook bijna uitsluitende de bloso's (en enkele kleine afwijkingen) van heverlee en omstreken.
Ik zie dat wel zitten om eens een rustig tochtje te doen met een paar man. En dan erna iets drinken aan de zoete waters ofzo. Dan leren we nog eens wa mensen kennen. (22j jong trouwens hier)
Ik hoor het wel?
Ik zie dat wel zitten om eens een rustig tochtje te doen met een paar man. En dan erna iets drinken aan de zoete waters ofzo. Dan leren we nog eens wa mensen kennen. (22j jong trouwens hier)
Ik hoor het wel?