Camelback: welke?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
MTBS
Mountainbiker

Re: koeling

Post by MTBS »

sammy14 wrote:Blijft je drinken goed koel in zo'n camelbak ? en maakt het iets uit als je een zwarte kleur pakt dat je drinken dan sneller warm word ?
Als je een frisse fles plat water in de blauwe zak van de camelbak giet, blijft dat tijdens een ritje van anderhalf uur lekker koel. Daarna begint het toch wat te minderen... Je kan er altijd enkele ijsblokes bijdoen om die tijd te verlengen. Enige probleem is dar het water in de blauwe slang snel opwarmt en dus altijd eerst een kluts warm water binnenkrijgt... :)

Je hebt speciale isolatiezakken en tubes, maar daar betaal je natuurlijk iets meer voor...
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

MTBS wrote:
sammy14 wrote:Blijft je drinken goed koel in zo'n camelbak ? en maakt het iets uit als je een zwarte kleur pakt dat je drinken dan sneller warm word ?
Als je een frisse fles plat water in de blauwe zak van de camelbak giet, blijft dat tijdens een ritje van anderhalf uur lekker koel. Daarna begint het toch wat te minderen... Je kan er altijd enkele ijsblokes bijdoen om die tijd te verlengen. Enige probleem is dar het water in de blauwe slang snel opwarmt en dus altijd eerst een kluts warm water binnenkrijgt... :)

Je hebt speciale isolatiezakken en tubes, maar daar betaal je natuurlijk iets meer voor...
Drank in het darmpje kan je ook terug in je zak blazen...
Phynn
Mountainbiker

Post by Phynn »

Hebben degenen die vorige week die camelbaks via die kerel van ebay besteld hebben al aangekregen? Alles goed verlopen? Indien ja bestel ik er ook ene.
MTBS
Mountainbiker

Post by MTBS »

kawa wrote: Drank in het darmpje kan je ook terug in je zak blazen...
Haha, inderdaad, eigenlijk wel... How simple can life be? :) Of ikke? :-D
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Iedereen heeft het hier over camelbaks en zo, maar momenteel blijft ik werken met bidons en als ik een camelbak koop, dan zal ik toch nog een bidon met sportdrank meenemen, maar daar klemt juist het schoentje. Momenteel is het zomer, geen probleem dus met een bidon meenemen alleen hangt deze onderaan mijn kader, dicht in de buurt van mijn voorwiel, wat tot gevolg heeft dat ik er geen mee kan nemen in de winter (toch niet in mijn bidonhouder) omdat ik anders eerst altijd een kilo modder moet afkuisen... Daarom is mijn vraag of er eigenlijk speciale MTB bidons bestaan en zo ja, waar ik die kan vinden...
Flea
Mountainbiker

Post by Flea »

Flea wrote: Ik heb er mij ook eentje besteld bij "smileinaz", vandaag mailtje ontvangen "You should receive it in 5-10 Business Days." Dus fingers crossed! Alvast bedankt voor de tip XeRpiO en bedankt voor de extra info Danovitch!

Greetz!

Fl00
Phynn wrote:Hebben degenen die vorige week die camelbaks via die kerel van ebay besteld hebben al aangekregen? Alles goed verlopen? Indien ja bestel ik er ook ene.
Yup! Zat gisteren in de bus!

Betaald via PayPal: zondagavond 09/07/2006
Bevestiging ontvangst betaling + verzending: dinsdagmorgen 11/07/2006
Ontvangen: woensdag 19/07/2006

Betaling:
2006 Camelbak MULE Black Hydration Pack Camelback NEW: 53.95 USD (+/- 42.9538 EUR)
Verzending nr België: 21.00 USD (+/- 16.7197 EUR)
TOTAAL: 74.95 USD (+/- 59.6735 EUR)

Prijzen kunnen wel wat schelen, best es uitrekenen (http://www.x-rates.com/calculator.html) en eventueel verzendingskosten es aanvragen...

Greetz!

Fl00
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

redgekuiftchicken wrote:Daarom is mijn vraag of er eigenlijk speciale MTB bidons bestaan en zo ja, waar ik die kan vinden...
Verschillende merken hebben drinkbussen met een afdekstopje.
Eergisteren heb ik bij VE iemand zo een zien kopen, gewoon met twee vingers opzij duwen en het dekseltje spring vanzelf open :wink:
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Misschien een domme vraag, maar wat bedoel je met VE?
Guest

Post by Guest »

van eycke fietswinkel in aalst en engsbergen(tessenderlo)
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Op het einde van de maand (31 juli) gaat Van Eyck Tessenderlo dicht tot 20 augustus.
http://www.vaneycksports.com/
Post Reply