Poperinge 15/08/2006
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- lok 36000
- Mountainbiker
Dat ziet er dus allemaal veelbelovend uit, hopelijk is het wel een graad of 10 minder heet anders wordt het een kortere afstand. Ondertussen te weten gekomen dat een van onze noteerders te Kortrijk (de Wilfried) ook van de partij is op één van de bevoorradingsposten. Hij belooft dat hij mij extra gaat verwennen als ik aan zijn standje voorbij kom.
Deze vorig jaar ook gereden samen met een drietal andere Steenbakkers (Casper, Berre en de Piraat) en staat dit jaar zeker weer op het programma ! Waarschijnlijk opnieuw de 75 km ...moonrider wrote:Normaal kom ik ook af met enkele andere Steenbakkers , zal mij wel beperken tot de 75 met deze hitte en mijn nog jonge (3 maand ) mountainbike-ervaring .
@ Moonrider : denk dat je fysiek en je 'naar de maan rijden'-capaciteiten ruimschoots je beperkte bike-ervaring overstijgen waardoor je zeker voor de 100 km kan gaan
- casper
- Mountainbiker
Idd, vorig jaar de 75 gedaan en dit jaar had ik graag de 100 of 120 gedaan, maar m'n polsbreuk begin mei heeft die plannen in het water doen verdwijnenzanneis wrote:Deze vorig jaar ook gereden samen met een drietal andere Steenbakkers (Casper, Berre en de Piraat) en staat dit jaar zeker weer op het programma ! Waarschijnlijk opnieuw de 75 km ...moonrider wrote:Normaal kom ik ook af met enkele andere Steenbakkers , zal mij wel beperken tot de 75 met deze hitte en mijn nog jonge (3 maand ) mountainbike-ervaring .
@ Moonrider : denk dat je fysiek en je 'naar de maan rijden'-capaciteiten ruimschoots je beperkte bike-ervaring overstijgen waardoor je zeker voor de 100 km kan gaan
Heel waarschijnlijk zal ik present zijn voor de 57 Km
Wat de rest betreft : veel woorden moeten we daar nie meer aan vuil maken : organisatie = AF !!!
Groeten,
Casper
- MaC'Red
- Mountainbiker
euh hoe ver is datte van Wervik ??? dan blijf ik slapen bij mijn schoenbroer en kom ik ook es af.
de 120 is een uitdagende afstand natuurlijk ( heb al 7 keer de regiotoer gedaan waarvan 2 keer de 130 en dat ging goed ) en anders mss de 100, just hopen dat ik weer geen krampen krijg in het bovenbeen.
Gizmo
de 120 is een uitdagende afstand natuurlijk ( heb al 7 keer de regiotoer gedaan waarvan 2 keer de 130 en dat ging goed ) en anders mss de 100, just hopen dat ik weer geen krampen krijg in het bovenbeen.
Gizmo
Mannekes, puur uit curiositeit en omdat ik met dit weer niet te veel wil nadenken!
Maar, is 15 augustus uitgeroepen tot een feestdag?
Een dinsdag is toch een uitermate ongebruikelijke dag om een toertocht op te organiseren?
Ik tracht zeker van de partij te zijn voor de 120 km. Die hoogtemeters zullen me nog eens deugd doen. Het is weer een 3-tal weken geleden dat ik nog een hoogtemeter gezien heb ...

Een dinsdag is toch een uitermate ongebruikelijke dag om een toertocht op te organiseren?
Ik tracht zeker van de partij te zijn voor de 120 km. Die hoogtemeters zullen me nog eens deugd doen. Het is weer een 3-tal weken geleden dat ik nog een hoogtemeter gezien heb ...
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Kan ik mij volledig bij aansluiten... Enkel kwestie van goed te doseren en niet op te blazen.zanneis wrote:@ Moonrider : denk dat je fysiek en je 'naar de maan rijden'-capaciteiten ruimschoots je beperkte bike-ervaring overstijgen waardoor je zeker voor de 100 km kan gaanmoonrider wrote:Normaal kom ik ook af met enkele andere Steenbakkers , zal mij wel beperken tot de 75 met deze hitte en mijn nog jonge (3 maand ) mountainbike-ervaring .
Onze dag volgende week in dardennen zal daar een goed test voor zijn peins ik...
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
Poperinge ligt op +/-30 km van Wervik of 20-25minGizmo wrote:euh hoe ver is datte van Wervik ??? dan blijf ik slapen bij mijn schoenbroer en kom ik ook es af.
Gizmo