Ik ben de kluts kwijt!

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
boarder
Mountainbiker

Ik ben de kluts kwijt!

Post by boarder »

Kijk ik heb in januari een Specialized XC pro gekocht waar ik overigens zeer tevreden van ben. ---> aan deze fiets enkel plezier bij mama (tremelo). Nu zoek ik ook een fiets voor bij papa... Wat denken jullie hiervan. ik bedoel dan had ik mss ineens een fiets van 1500euro gekocht ipv 2 van bv 700. snap je? en dat zit me wat dwars op bij papa ook een van bv. 700 te kopen... Eerst dacht ik om nog bmx te kopen maarja zoveel zal ik daar niet aan hebben.
Wat denken jullie...
Hebben jullie goeie fietsen op het oog rond die prijs ... (cube bv. laat me iets weten) of goede tweedehands fietsen...
Laat me iets weten...
Ik ben 17 jaar 165 maar zit vollop in de groei

Grtz Mick
Trevorken
Mountainbiker
Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008

Post by Trevorken »

Waarom die niet gewoon elke keer meenemen?
boarder
Mountainbiker

Post by boarder »

dat gaat niet en kga da ni terug uitleggen. dit is geen optie!
skyrider
Mountainbiker

Post by skyrider »

Ik zou als ik in uw situatie was mij geen tweede mountainbike aanschaven.
Maar wel een coursefiets, ik ken u situatie niet, maar binnekort ben je 18jaar dan kan je al kiezen waar je wilt wonen.
En dan zit je niet opgezadelt met twee mtb's.

Je moet maar zien, het is maar een idee.
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

idd lijkt me ook niet het beste van 2 mtb's te kopen ..koop anders een fietsrek voor op de auto , nuja of dat dan ook past op je eigen toekomstige auto is maar de vraag ..
een koersfiets idd is het beste als je geen bmx beslist te kopen ..
oftewel sparen , je rijbewijs halen en een auto'ke kopen :-D kan je met je fietsje overal naartoe :wink:

ps: als beginner is trouwens een fietsje van 700€ genoeg hoor , je zal allicht nog vallen en zo van die toeren , dan trek je je haren uit als het ging om een fiets van +1500€ heh . Als jonge mens moet je niet te zot doen met uitgaven vind ik , je kan beter je uitgaven spreiden over verschillende leuke dingen :wink:
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

"Als jonge mens moet je niet te zot doen met uitgaven vind ik "

wedden dat ie dat zelf niet moet betalen ?
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

ja ok , maar blijkbaar toch wel 1500€ ter beschikking heh ..bedoel maar , dan vind ik het beter dat je een fiets van 700 koopt en nog wat overhoud voor andere leuke dingen heh ;) Trouwens vergeet niet , weet nu niet wat zijn situatie is , maar dat hem ook nog vakantie-werk kan doen heh ;)
En zoals hem zegt dat hem in de groei zit..zou verdoeme spijtug zijn als hem binnen een jaartje tegroot is voor ne fiets van 1500€ heh ...
boarder
Mountainbiker

Post by boarder »

ik moet het spijtig genoeg allemaal ZELF betalen
boarder
Mountainbiker

Post by boarder »

Met geld dus gespaard me verjaardagen,... maar alsek fiets koop (koersfiets) dan zal het een 2dehands zijn. Maar het probleem is dat ik niet weet hoe groot hij moet zijn enzo want van koersfietsen ken ik niks. op het forum stonden er 2 te koop die mijn interesse hadden
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

bwa dan zijde er dubbel zo fier op ! geloof me maar , ik ben zo'n gelukzak geweest die alles kreeg thuis ..kan u zeggen , schiet bijna nix meer van over, alles wat ikzelf heb betaald heb ik nog en geniet er nog van :-D
Post Reply