Kijk ik heb in januari een Specialized XC pro gekocht waar ik overigens zeer tevreden van ben. ---> aan deze fiets enkel plezier bij mama (tremelo). Nu zoek ik ook een fiets voor bij papa... Wat denken jullie hiervan. ik bedoel dan had ik mss ineens een fiets van 1500euro gekocht ipv 2 van bv 700. snap je? en dat zit me wat dwars op bij papa ook een van bv. 700 te kopen... Eerst dacht ik om nog bmx te kopen maarja zoveel zal ik daar niet aan hebben.
Wat denken jullie...
Hebben jullie goeie fietsen op het oog rond die prijs ... (cube bv. laat me iets weten) of goede tweedehands fietsen...
Laat me iets weten...
Ik ben 17 jaar 165 maar zit vollop in de groei
Grtz Mick
Ik ben de kluts kwijt!
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
idd lijkt me ook niet het beste van 2 mtb's te kopen ..koop anders een fietsrek voor op de auto , nuja of dat dan ook past op je eigen toekomstige auto is maar de vraag ..
een koersfiets idd is het beste als je geen bmx beslist te kopen ..
oftewel sparen , je rijbewijs halen en een auto'ke kopen
kan je met je fietsje overal naartoe 
ps: als beginner is trouwens een fietsje van 700€ genoeg hoor , je zal allicht nog vallen en zo van die toeren , dan trek je je haren uit als het ging om een fiets van +1500€ heh . Als jonge mens moet je niet te zot doen met uitgaven vind ik , je kan beter je uitgaven spreiden over verschillende leuke dingen
een koersfiets idd is het beste als je geen bmx beslist te kopen ..
oftewel sparen , je rijbewijs halen en een auto'ke kopen
ps: als beginner is trouwens een fietsje van 700€ genoeg hoor , je zal allicht nog vallen en zo van die toeren , dan trek je je haren uit als het ging om een fiets van +1500€ heh . Als jonge mens moet je niet te zot doen met uitgaven vind ik , je kan beter je uitgaven spreiden over verschillende leuke dingen
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
ja ok , maar blijkbaar toch wel 1500€ ter beschikking heh ..bedoel maar , dan vind ik het beter dat je een fiets van 700 koopt en nog wat overhoud voor andere leuke dingen heh
Trouwens vergeet niet , weet nu niet wat zijn situatie is , maar dat hem ook nog vakantie-werk kan doen heh 
En zoals hem zegt dat hem in de groei zit..zou verdoeme spijtug zijn als hem binnen een jaartje tegroot is voor ne fiets van 1500€ heh ...
En zoals hem zegt dat hem in de groei zit..zou verdoeme spijtug zijn als hem binnen een jaartje tegroot is voor ne fiets van 1500€ heh ...
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
bwa dan zijde er dubbel zo fier op ! geloof me maar , ik ben zo'n gelukzak geweest die alles kreeg thuis ..kan u zeggen , schiet bijna nix meer van over, alles wat ikzelf heb betaald heb ik nog en geniet er nog van