Camelback: welke?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Supra
Mountainbiker
Location: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...

Post by Supra »

Ik heb juist men camelbak classic afgehaald. Seffes ga ik hem testen. Hij ziet er in elk geval al goed uit.
XeRpiO
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp 2006 / Fox / Sram / Avid / DT Swiss / Thomson

Post by XeRpiO »

Phynn wrote:Kan je bij die gasten van ebay ook met bankoverschrijving betalen?
Als je dat vraagt misschien wel.
De geaccepteerde betalingen van de verkopers zijn.
Paypal.
Postwissel/kascheque.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Ik betaal bijna alles via ebay met overschrijving, ook naar het buitenland. Betaal enkel met paypal als er geen andere betalingswijze geaccepteerd wordt, dit zijn meestal wel de verkopers uit de US.
Corsa
Mountainbiker

Post by Corsa »

Ik heb vandaag mijne Camelbak MULE in gebruik genomen, dat gaat perfect , weer ne goeie aankoop gedaan :-D

greetsss
mafel
Mountainbiker

Post by mafel »

ik heb waarschijnlijk een heel domme vraag maar kan in die camelbaks elke soort vloeistof in ?
MTBS
Mountainbiker

Post by MTBS »

Ik ben echt zeer tevreden van de CAMELBAK MULE. Zit perfect, goeie compartimentering en zeer handig waterdicht zakje bovenaan voor MP3-speler. Bij AS gekocht voor zo'n 95 euro...

Image
MTBS
Mountainbiker

Post by MTBS »

mafel wrote:ik heb waarschijnlijk een heel domme vraag maar kan in die camelbaks elke soort vloeistof in ?
Best gewoon (plat) water... Je kan er eventueel een poedertje aan toevoegen, maar dan moet je na gebruik echt wel goed spoelen zodat alle resten eruit zijn.
Nooit iets bruisend indoen zou'k zo zeggen... :-)
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

MTBS wrote:Ik ben echt zeer tevreden van de CAMELBAK MULE. Zit perfect, goeie compartimentering en zeer handig waterdicht zakje bovenaan voor MP3-speler. Bij AS gekocht voor zo'n 95 euro...

Image
Ben nog aan het wachten op mijn Mule, met korting voor 75€ kunnen krijgen.
Hoop dat deze wat gaat meevallen.
Heb een Rocket voor de korte tochten maar wilde wat meer opbergruimte om langere tochten te doen.
MTBS
Mountainbiker

Post by MTBS »

kawa wrote:Ben nog aan het wachten op mijn Mule, met korting voor 75€ kunnen krijgen.
Hoop dat deze wat gaat meevallen.
Heb een Rocket voor de korte tochten maar wilde wat meer opbergruimte om langere tochten te doen.
Da's inderdaad een koopje voor 75 euro. :-) You won't regret it... :-) Is ook ideaal om bijvoorbeeld eens een (klein) trektochtje mee te doen...
sammy14
Mountainbiker

koeling

Post by sammy14 »

Blijft je drinken goed koel in zo'n camelbak ? en maakt het iets uit als je een zwarte kleur pakt dat je drinken dan sneller warm word ?
Post Reply