kessel
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Filip van Nijlen
- Mountainbiker
-
El Grande
- Mountainbiker
Ik ga proberen de 28ste en de 30ste mee te rijden.
Nu voor 28 juli (Kampioenschap van Groot Nijlen), heb ik gelezen dat je eerst een een snelle ronde moet rijden zodat de volgorde bepaald kan worden. Ik veronderstel dus dat het uiteindelijk geen gezamelijke start is, maar wel een tijdrit? Kan iemand mij dit bevestigen? Hoeveel rondjes zijn het?
Ik ben onlangs verhuisd vandaar dat ik vorig jaar niet heb meegedaan.
Vriendelijke groeten,
Joris
Nu voor 28 juli (Kampioenschap van Groot Nijlen), heb ik gelezen dat je eerst een een snelle ronde moet rijden zodat de volgorde bepaald kan worden. Ik veronderstel dus dat het uiteindelijk geen gezamelijke start is, maar wel een tijdrit? Kan iemand mij dit bevestigen? Hoeveel rondjes zijn het?
Ik ben onlangs verhuisd vandaar dat ik vorig jaar niet heb meegedaan.
Vriendelijke groeten,
Joris
- Filip van Nijlen
- Mountainbiker
Post by Filip van Nijlen »
De twee vorige jaren was het eerst een ronde voor de startplaats waarna er idd een massastart volgde.
Allé, massa... ne man of 30 hé.
Ik geloof mij te herinneren dat het 1h koers is, een rondje of 15 schat ik.
Allé, massa... ne man of 30 hé.
Ik geloof mij te herinneren dat het 1h koers is, een rondje of 15 schat ik.
- Jan B.
- Mountainbiker
Ik heb nog een belangrijke 'tip' voor de deelnemers aan de marathon: naar het schijnt is het een marathon met als start de Basiliek van Scherpenheuvel (Vlaams-Brabant), maar met als aankomst Kessel, en dat ligt 75 km verder (in de provincie antwerpen).
Zeer belangrijk om weten, zodat je niet denkt op dezelfde plaats aan te komen als waar je vertrekt...
Zeer belangrijk om weten, zodat je niet denkt op dezelfde plaats aan te komen als waar je vertrekt...
- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
Kzal enkel de flanderscup rijden maar ben daar al van de zaterdag!
Het nummer van in zottegem is het dat nummer dat je moet gebruiken of krijg je een nieuw?
greetz
pieter
Het nummer van in zottegem is het dat nummer dat je moet gebruiken of krijg je een nieuw?
greetz
pieter
- pointbreak
- Mountainbiker
- Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Post by pointbreak »
Goeie tip jan, ben overhaast transport aan het zoeken om dit op te lossen.Jan B. wrote:Ik heb nog een belangrijke 'tip' voor de deelnemers aan de marathon: naar het schijnt is het een marathon met als start de Basiliek van Scherpenheuvel (Vlaams-Brabant), maar met als aankomst Kessel, en dat ligt 75 km verder (in de provincie antwerpen).
Vreemd dat er nergens melding van gemaakt wordt.
Er gaan er veel verast zijn denk ik.
Want als je van Kessel terug naar Scherpenheuvel moet dan zijn dat er nog eens 40 km bovenop.
Bedankt voor de zeer wetenswaardige tip en tot zaterdag misschien.