Als ge uit den bos komt, moet ge de spoorweg over en direct naar links. Die baan volgt ge tot ge na enkele 100-en meters terug links onder de spoorwegbrug moet. Dan is het direct terug naar links een smal straatje in. Na ongeveer 200m moet je dan rechtsaf en rij je terug richting bos. Veel succes bij uw volgende zoektocht!Blue_Ice wrote:Hoe moet je daar normaal rijden? Je komt daar uit het bos, pijltje stuurt je over de spoorweg, net na de oversteek zie je een pijltje (los opgehangen) die je terug stuurt?
Oud-Heverlee - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- mtb-fltn
- Mountainbiker
Ik ben zaterdag daar geweest.
Het was de bedoeling eerst de blauwe lus te doen en dan de groene.
Maar het begon onderweg zo hard te regen en te hagelen dat het echt niet meer menselijk was.
We hebben ons naar het einde gesleept van de blauwe lus.
Wel een echt mooi parcours. Zeker een aanrader.
Foto's en een verslag staan op www.mtb-freak.be
Het was de bedoeling eerst de blauwe lus te doen en dan de groene.
Maar het begon onderweg zo hard te regen en te hagelen dat het echt niet meer menselijk was.
We hebben ons naar het einde gesleept van de blauwe lus.
Wel een echt mooi parcours. Zeker een aanrader.
Foto's en een verslag staan op www.mtb-freak.be
Gisteren Blauwe + Rode + Groene route gedaan. Parcour lag er droog bij, en dus goed bereidbaar.
Hier en daar efkens zoeken naar een pijltje, maar in het algemeen zijn de parcourpijltjes goed zichtbaar.
Enkel op de groene route, kom je op een bepaald moment uit het bos aan een spoorweg. Daar ben ik de peiltjes kwijt geraakt.
Ben langs het spoor afgereden, met als gevolg dat ik aan de Leuvense Universiteit uitkwam. Vandaar dan maar langs de grote baan teruggereden naar de Zoete Waters.
resultaat: 58km, 2u 50min
Hier en daar efkens zoeken naar een pijltje, maar in het algemeen zijn de parcourpijltjes goed zichtbaar.
Enkel op de groene route, kom je op een bepaald moment uit het bos aan een spoorweg. Daar ben ik de peiltjes kwijt geraakt.
Ben langs het spoor afgereden, met als gevolg dat ik aan de Leuvense Universiteit uitkwam. Vandaar dan maar langs de grote baan teruggereden naar de Zoete Waters.
resultaat: 58km, 2u 50min
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
yup,
zaterdag de bloso route van Overijse gereden: blauw, groen (2x, aansluiting met rood gemist vandaaar..) rood dan de verbindingsroute geel naar de vaste route van Oud-Herverlee en daar de blauwe & de rode gebiked terug via de gele naar de rest van Overijse:
Onderweg het "gele pijlke gemist" en nog enkele kms extra gedaan (op zoektocht naar....) enfin een SCHITTERENDE BIKE DAG GEHAD!
98,85 km, hm 1175
zaterdag de bloso route van Overijse gereden: blauw, groen (2x, aansluiting met rood gemist vandaaar..) rood dan de verbindingsroute geel naar de vaste route van Oud-Herverlee en daar de blauwe & de rode gebiked terug via de gele naar de rest van Overijse:
Onderweg het "gele pijlke gemist" en nog enkele kms extra gedaan (op zoektocht naar....) enfin een SCHITTERENDE BIKE DAG GEHAD!
98,85 km, hm 1175
- Schijfrem
- Mountainbiker
Ik heb al meer dan een week geleden een mailke gestuurd naar de gemeente Oud-Heverlee met de melding van de ontbrekende pijlkes. Mijn mail werd geforward naar hilde.robeyns@bloso.be maar heb tot nu toe geen teken van leven ontvangen
TRIESTIG zoals ze daar werken zeg

of net niet ....Schijfrem wrote:Ik heb al meer dan een week geleden een mailke gestuurd naar de gemeente Oud-Heverlee met de melding van de ontbrekende pijlkes. Mijn mail werd geforward naar hilde.robeyns@bloso.be maar heb tot nu toe geen teken van leven ontvangen![]()
![]()
![]()
![]()
- Schijfrem
- Mountainbiker
Zopas dit ontvangen in mijne mail :Foempes wrote:of net niet ....Schijfrem wrote:Ik heb al meer dan een week geleden een mailke gestuurd naar de gemeente Oud-Heverlee met de melding van de ontbrekende pijlkes. Mijn mail werd geforward naar hilde.robeyns@bloso.be maar heb tot nu toe geen teken van leven ontvangen![]()
![]()
![]()
![]()
Out of Office AutoReply: Moutainbike Bloso Oud-Heverlee:
Ik ben in verlof tot en met 21 juli.
Voor dringende zaken kan u contact opnemen met nico.motton@bloso.be, tel. 015/61 41 64
Vriendelijke groet,
Hilde Robeyns
Enfin, het zal ooit wel nekeer in orde geraken .... mag ik hopen
Gelukkig ken ik de routes van buiten maar spijtig voor de mensen die hier voor de 1ste keer komen fietsen.