Jonge beginnende bikster zoekt bikepartner(s) regio turnhout

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

hey

zondag gaan we biken in kasterlee met een groepje.
ik heb met ben lee om 9u30 smorgens afgesproken aan de sportal van het stadspark, als ge goesting hed komt dan af (telt voor iedereen) of om 10 u aan de sporthal in kastel.

groetels
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

hier ook eens, gaan zondag weer biken in kastel en zal in turnhout te vinden zijn om 9u30 aan sporthal stadspark voor van daaruit me verder te begeven naar de sporthal in kasterlee waar ik om ongeveer 10 u vertrek om de 3 lussen aaneensluitend te doen ( of de rode, blauwe of groene).
wie zin heeft :wink: ge weet het

ps : wil ook de mtb route in lille eens doen.

groetels
stefanie494
Mountainbiker

Post by stefanie494 »

ik ben gisteren het parcours in herselt eens gaan proberen. Ik was aangenaam verrast. ben zeker van plan dat nog eens over te doen :-)
D.J.
Mountainbiker

Post by D.J. »

Binnenkort is er een nieuw vast parkoer in Merksplas.
Ik heb al enkele blosopijltjes zien staan en volgens de mensen van de sportdienst van Merksplas zal deze nieuwe MTB-route begin september officieel ingereden worden.(Als ik mij niet vergis was het 9 september)
hpbaxter
Mountainbiker

Post by hpbaxter »

D.J. wrote:Binnenkort is er een nieuw vast parkoer in Merksplas.
Ik heb al enkele blosopijltjes zien staan en volgens de mensen van de sportdienst van Merksplas zal deze nieuwe MTB-route begin september officieel ingereden worden.(Als ik mij niet vergis was het 9 september)
Waar heb je ergens pijltjes gezien? Is niet zo ver van mijn deur, dan kan ik het een van de dagen eens testrijden.
Op internet vond ik dat het parcours merksplas-hoogstraten noemt. Als jij nu ergens een plaats kan zeggen waar een pijl staat ...
D.J.
Mountainbiker

Post by D.J. »

Ik heb pijltjes zien staan aan de sporthal in Merksplas ( de bekende rode bloso-pijlen)
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

da zou bangelijk zijn :-D
tis ook niet zo ver rijden voor mij
laat it weten wanneer die route ingereden word dan zal ik zien of ik een plaatsje in mijn agenda heb :-)
en als ge meer info hebt die is ook welkom.

groetjes
nerio
Mountainbiker

Post by nerio »

Cruzer wrote:Wij spreken meestal dinsdagavond (19:30) af aan het station van Turnhout en rijden dan naar de Floreal, voor een lus, of twee, of drie (afhankelijk van terrein, goesting, tijd, weer...)
Cruzer, is dat nu nog altijd dat jullie dat doen?
Mag ik dan eens een keertje meerijden met jullie? Ik ben van Olen en ga geregeld op die bloso parcours rijden (al dan niet met nog een kameraad van me)

Nu wel even niet, twee weken geleden één keertje men helm niet opgezet en morgen ga ik de draadjes uit men voorhoofd laten halen :s en ben nu zo stijf als iets in men benen van het niet rijden, dus eerst weer twee weken wat opbouwen op de weg en dan kan ik weer het bos in....
stefanie494
Mountainbiker

Post by stefanie494 »

ik ben zondag hier in merksplas eens gaan verkennen hoe dat nu zit met die nieuwe toer. De rode toer is ongeveer 29km en het is eigenlijk altijd maar rechtdoor, er zijn weinig bochten in.
Cruzer
Mountainbiker

Post by Cruzer »

@Nerio

Wel het is weeral nen tijd geleden, eerst die hittegolf, waardoor het voor 21u een beetje te warm was, en nu is bijna iedereen met vakantie.

Momenteel probeer ik mezelf in vorm te houden door met mijn oude MTB (met street/baan setup) op de baan te rijden. Maar dat is verschrikkelijk saai.

Nu dinsdag is het verlof misschien dan eens afspreken of maandag (=brugdag) aan de Floreal.
Post Reply