Tielt-Winge

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
gillian
Mountainbiker

Post by gillian »

hoe zit dat hier!!
gaan we nu rijen of niet???????
Guest

Post by Guest »

volgende zondagmorgend gaat voor mij niet
ik moet mee helpen bij een fuif van de jeugklub dat zal dus niet vroeg slapen worden
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Heb ne platte achterband, vastgelopen voorwiel en ben XT shifters aan het steken om die LX ellende weg te gooien. D'r schiet dus ni veel over van mijne fiets voor het moment... Kan dus niet zeggen of ik tegen zondag weer rijklaar ben.
trailstar
Mountainbiker

Post by trailstar »

Gillian en ik zijn vandaag de Solveld route gaan rijden. we hadden 45km aan een gemiddelde van juist geen 20km/h. we hadden dan ook ons best niet gedaan om een gemiddelde te rijden maar gewoon op ons gemakske de toer gereden.
ik vond het een geweldig toerke. het lag er droog bij en da heb ik graag. af en toe is een stevig bergske, een heavy afdaling en dan weer is een klein stukske op de weg om te herstellen. een perfekte afpeiling die zelfs beter is als op de meetste toertochten. het waren dan ook geenstomme bloso peiltjes maar deftige borden zoals bij de meetste wegroutes.

dus samengevat: een rustig tochtje om meer te doen.
gillian
Mountainbiker

Post by gillian »

ik ben dus Gillian en ik sluit me volledig aan bij Wannes!!
Het was een zalige MT-Broekies tocht!!!!!!!!!!!! :lol:
Dingo
Mountainbiker
Location: Minerva outback 2003, canyon yellowstone custom en specialized fsr custom

Post by Dingo »

Ik heb em zondag gereden vanuit Diest. Alles samen 63 km aan een gemiddelde van 20.3 km/uur.
Spijtig van het bouwpuin op sommige stukken.
Aan de kapel kan je bij het terugkomen uit Houwaert trap af rijden ipv trap op. Leuk, zeker doen. :P
kkrikkes
Mountainbiker

Post by kkrikkes »

Inderdaad wreed schone vaste tocht. We zijn 30 mei 2003 hem gan rijden met de gedachte van ppff, da zal hier weer niks worden. Maar wij zijn evenees aangenaam verrast. eerst rustig op gang komen de eerste 20 km en dan komen de mooie stukken. Dat stukje in het bos met de gevaarlijke afdaling had ik al wel een paar keer gedaan. Gewoon voor de fun eens gaan rijden. Pijltjes zijn OK. als je er eentje niet hebt gezien dan ligt het gewoon aan jezelf.

Spijtig dat het er maar ene is. volgens mij ligt er daar nog een heel groot potentieel aan mooie vaste tochten. Met als referentie de TT van Nieuwrode.
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Een dezer dagen ga ik hem eens volledig rijden, om de hoogtemeters ne keer exact te weten. Da gaat redelijk de moeite zijn denk ik.

I'll keep you posted....
Guest

Post by Guest »

he kamikaze
laat eens iets weten als je hem gaat rijden dan ga ik mss mee als je niet te snel rijd tenminste
ben nog aan het revalideren van knieblessure
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Manitou,
Heb 'em gisteren gereden, een stukje dan toch.

Elkaar gemist dus.
Ik weet namelijk niet steeds op voorhand wanneer ik ga fietsen gezien ik zo'n klein manneke van zo'n 6kg en 65 cm heb die mijn leven zowat dicteert...

Ik probeer volgende keer zeker af te spreken.
Post Reply