bikers gezocht regio turnhout

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

ga er bij zijn zondag om 9u 30 sporthal stadspark waar ik dan samen met ben lee en wie weet wie nog me op weg geeft naar de sporthal in kastel, om er daar om 10u in te vliegen :-)

weet niet in welke staat want gaan feesten op cameleon festival :drunk:
ma de adrealine zal t wel halen :-D van het weinige slaap.

tot zondag
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik denk é...da ik heel prongelijk op tijd wakker zou moete worden, ma anders kom ik nie ze :lol: of ik zal er toch zeker nie fris uitzien, en menne fiets sta nog half scheef in een :lol: [-X
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

mannen jullie hebben wa gemist :-D
het parcopur lag er goed bij en ik samen met ben lee en swannie denk hebben er ons goed uigeleeft met het gemiddelde van 20 =D>
wa k niet slecht vind voor mijn 2de keer dat ik het doe (tempo werd door mij pepaald dus).

dus volgende lkeer ben ik weer van de partij biker :-D

tot bikes
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

devil biker wrote:mannen jullie hebben wa gemist :-D
het parcopur lag er goed bij en ik samen met ben lee en swannie denk hebben er ons goed uigeleeft met het gemiddelde van 20 =D>
wa k niet slecht vind voor mijn 2de keer dat ik het doe (tempo werd door mij pepaald dus).

dus volgende lkeer ben ik weer van de partij biker :-D

tot bikes
Het was samen met Globetrotter .... was een plesante tocht, de conditie van Roel (Devil) zit wel goed, maar hij zal nog wat moeten oefenen op techniek en kracht.

Hij had zijn eggbeaters reeds op zijn bike staan, doch de fietsschoenen had hij nog niet ... hierdoor diende hij meer in het zadel te blijven zitten en kon hij niet geheel voluit gaan ... vanaf dat hij die fietsschoenen heeft ... ge zult hem zien vliegen!

Zoals ik al zei ... zijn conditie is er wel, na bijna 60 km hebben we het stuk fietspad naar Turnhout doorgetrokken tegen 35 km/uur ... en hij heeft zelfs hier niet moeten afgegeven ... proficiat Roel, blijven trainen en ge wordt ne goeie!

Ben.

PS: Ah jah ... voor die gééne die niet uit hun bed en op hunne bike geraakten ....

WATJEEEEES!!!!
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

dat ge dat maar weet :-D
volgende keer meer mtbkers, heb het ook gekunnen na een nachtje stappen dus .....
weet me te zeggen wanneer we er nog eens tegen aan vliegen en wie weet ben ik van de partij 8) heb er goesting voor ( i love mtbken)
bunnybiker
Mountainbiker

Post by bunnybiker »

idd den devilbiker doet da nie slecht maar mss toch oproep aan alle beginnende bikers : klikpedalen gaat enkel samen met klikschoenen :bounce: gewoon schoenen zijn om te verongelukken dus denk daaraan bij de aankoop van een bike van die er ineens bij te pakken :lol:
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

hey

gan deze zondag er weer staan in kasterlee om 10u aan de sporthal.
dus wie zin heeft :-) kom naar daar en we geven der weer een lap op.

ps: voor de mensen uit turnhout of die er langs moeten, staan om 9u30 aan de sporthal van stadspark turnhout met mijne cube ltd team 8)
(vertrek 9u30 aan sporthal stadspark en ben stipt :wink: )
wil ook eens het parcour in lille testen dus .........

groetels
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

hebt ge geen goesting om wa vroeger de vertrekken froeltje? :-) want dan ga ik zondag wel mee denk ik.
D.J.
Mountainbiker

Post by D.J. »

iemand interesse om vanavond (14.07.06) blauw+groen+rood te rijden in kastel?
vertrek om 18.00u aan de sporthal in kastel. =D>
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik zal misschien aanwezig zijn.
Post Reply