bikepartners regio turnhout
Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
- stefanie494
- Mountainbiker
bikepartners regio turnhout
Post by stefanie494 »
Ik ben 18 en een beginnende bikster. Ik zoekt partners om mee te rijden. ik rij sinds enkele maanden regelmatig het bloso parcours in herentals
hey, opzoek naar bike partners, ik ben lid van wtc vossenberg en wij zijn een mountainbike en wielertoeristen club uit herentals we rijden elke zondag toertochten en ik zelf doe ook geregeld eens een marathon.
neem eens een kijkje op www.wtcvossenberg.be
-
bunnybiker
- Mountainbiker
Post by bunnybiker »
hey, opzoek naar bike partners, ik ben lid van wtc vossenberg en wij zijn een mountainbike en wielertoeristen club uit herentals we rijden elke zondag toertochten en ik zelf doe ook geregeld eens een marathon.
is er eigenlijk een trainingsdag in de week want dan wil ik gerust is meerijden. heb ook op jullie site gezien dat de marathon van opoeteren op het programma staat, sounds great![]()
-
bunnybiker
- Mountainbiker
Post by bunnybiker »
is er eigenlijk een trainingsdag in de week want dan wil ik gerust is meerijden. heb ook op jullie site gezien dat de marathon van opoeteren op het programma staat, sounds greathey, opzoek naar bike partners, ik ben lid van wtc vossenberg en wij zijn een mountainbike en wielertoeristen club uit herentals we rijden elke zondag toertochten en ik zelf doe ook geregeld eens een marathon.
sorry, quotes bekke verkeerd geplaatst
nee we hebben geen trainings dag in de week, ik rij normaal zo goed als elke dag behalve vrijdag, en soms spreken we wel is af maar de meeste staan in ploegen en die rijde in de voor of namiddag, ge kunt gerust is meerijden eh ik vertrek in herentals rond 18u-18u30 groetjesbunnybiker wrote:is er eigenlijk een trainingsdag in de week want dan wil ik gerust is meerijden. heb ook op jullie site gezien dat de marathon van opoeteren op het programma staat, sounds greathey, opzoek naar bike partners, ik ben lid van wtc vossenberg en wij zijn een mountainbike en wielertoeristen club uit herentals we rijden elke zondag toertochten en ik zelf doe ook geregeld eens een marathon.
neem eens een kijkje op www.wtcvossenberg.be![]()
sorry, quotes bekke verkeerd geplaatst
-
zombie
- Mountainbiker
Re: bikepartners regio turnhout
In onze club zijn er 3 vrouwen die bijna alle toertochten meerijden...voor de kalender http://www.onzehoop.be/home.htmstefanie494 wrote:Ik ben 18 en een beginnende bikster. Ik zoekt partners om mee te rijden. ik rij sinds enkele maanden regelmatig het bloso parcours in herentals
- stefanie494
- Mountainbiker
Post by stefanie494 »
Heel interessant ik denk dat ik zondag wel zal komen als het weer mee valt tenminste.
Nu zondag TT in Lichtaart
Wij MTBT de Jachthoorn zijn een select groepje mannen en vrouwen, jong en oud echter over snelheid wordt weinig gepraat.
Wij vertrekken 7.30 samen en komen om 13.00 uur samen weer thuis.
Hebt u graag inlichtingen om mee te rijden vraag het gerust aan de inschrijving, deze dame rijd ook elke zondag mee.
Zelfs een mogelijkheid om in de week te rijden zit er ook in.
En voor dit jaar is er een nieuwe outfit voorzien.
Dus interesse laat maar horen.
Wij MTBT de Jachthoorn zijn een select groepje mannen en vrouwen, jong en oud echter over snelheid wordt weinig gepraat.
Wij vertrekken 7.30 samen en komen om 13.00 uur samen weer thuis.
Hebt u graag inlichtingen om mee te rijden vraag het gerust aan de inschrijving, deze dame rijd ook elke zondag mee.
Zelfs een mogelijkheid om in de week te rijden zit er ook in.
En voor dit jaar is er een nieuwe outfit voorzien.
Dus interesse laat maar horen.