montage systeem voor bommetjes

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
ClassicDriver
Mountainbiker

Post by ClassicDriver »

deze mannen verkopen het volgens mij ook
http://www.barbieripnk.it/prodotti.html

te verkrijgen bij de decathlon
Guest

Post by Guest »

Image
stan 1
Mountainbiker
Location: Cannondale f500 magura louise brakes , crossmax xl disc wielen

Post by stan 1 »

manitou. wrote:nopes
pro verkoopt dat niet
http://www.pro-bikegear.nl/2006/
makkelijkste en snelste is dat in je achterzak van je truitje te steken
eer je die cradrige uit de houder hebt geschroeft
dan nog de adaptor erop hebt dan
daar kruipt wel wat tijd in
tegen dan heb je allang de cardrige uit je zak of uit camelbak genomen
Nooit iets in je achterzakken steken van pompjes, bommetjes en dergelijke, dit is zeker zo gevaarlijk als rijden zonder helm,.Heb je er al eens bij stilgestaan als je ten val komt, deze zaken zijn dus de oorzaak van zware rugblessures, je vangt de klap met je ruggewervel op, met alle narigheid van dien.
Groetjes
Guest

Post by Guest »

stan, als je valt is het in 99,999 gevallen dat je ofwel op je zijkant valt ofwel op je gezicht
bijna nooit op je rug
elji
Mountainbiker

Post by elji »

Heb onderdeel gevonden :-D

stan 1
Mountainbiker
Location: Cannondale f500 magura louise brakes , crossmax xl disc wielen

Post by stan 1 »

manitou. wrote:stan, als je valt is het in 99,999 gevallen dat je ofwel op je zijkant valt ofwel op je gezicht
bijna nooit op je rug
Met op mijn gezicht te vallen heb ik reeds veel ervaring opgedaan, kan er een boek over schrijven.
Maar ik blijf erbij iets hard in je achterzakken steken is en blijft riskant, je hoeft maar een keer slecht neer te komen.
Groetjes
elji
Mountainbiker

Post by elji »

eindelijk gevonden wat ik zocht. =D>

http://www.xxcycle.com/php/_all/shop/ai ... tateur.php

Nu nog een winkel vinden die ze verkoopt :bounce:
Filip van Nijlen
Mountainbiker

Post by Filip van Nijlen »

daikinbiker wrote:eindelijk gevonden wat ik zocht. =D>
Ik kocht net hetzelfde eens een 1,5 jaar geleden en dit heeft mss 2 mnd meegegaan. Daarna brak het plastieke gedeelte af dat in het pijpje gaat waardoor het onbruikbaar werd.
Nu gebruik ik van Innovations zo'n inflator die je ook nog als pomp kan gebruiken, je neemt dus maar één bommetje mee en indien nodig kan je het toestelletje achteraf nog als pomp gebruiken.
Bij kleinere ritten neem ik enkel het bommetje en de inflator mee in de achterzak.

http://www.genuineinnovations.com/INmai ... ory=hybrid
Guest

Post by Guest »

stan 1 wrote:
manitou. wrote:stan, als je valt is het in 99,999 gevallen dat je ofwel op je zijkant valt ofwel op je gezicht
bijna nooit op je rug
Met op mijn gezicht te vallen heb ik reeds veel ervaring opgedaan, kan er een boek over schrijven.
Maar ik blijf erbij iets hard in je achterzakken steken is en blijft riskant, je hoeft maar een keer slecht neer te komen.
Groetjes
ik blijf er dan ook bij dat je als je elke risico wilt uitsluiten beter thuis in uwe zetel blijft zitten
groetjes
rolando
Mountainbiker

bevestiging bometjes

Post by rolando »

Als je 2 bommetjes wil bevestigen aan je zadelpen kun je dat eenvoudig zelf maken met klemmen voor electrische buis(van de die waar je de buis gewoon kan in clicken,ze zijn verkrijgbaar voor 2 buizen naast elkaar en aan de andere zijde maak je een enkele vast met een grotere diameter die je dan op je zadelpen kan clicken.
Goedkoop en alles blijrt netjes zitten!
Post Reply