Camelback: welke?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

awel heh , bij de aankoop van me scott, had ik complete scott uitrusting besteld , tot nu toe was ik er enorm tevreden van ..
tot gisteren , in vul me water boy , rij tot in kiewiet en ineens voelt me rug kletsnat aan ..ja hoor , klein scheurtje in het waterreservoir . toch niet om te zeggen dat het al zo oud was ..pakweg half jaarke maximum .
Nuja , ik wou het nimmer opnieuw proberen en heb me ne nieuwe camelbak gekocht vandaag . ..zeer tevrden van en vind hem qua gebruiksgemak veeeel beter . Me bikepartner heeft mijn scott-bag overgekocht en er ne 'camelbak'-waterreservoir ingepompd, heeft zijn dienst vandaag al goed bewezen ..
zo'ne had ik :
Image
en zo'ne heb ik me vandaag gekocht :
Image
heel groot verschil tss de 2 , kzou die camelbak voor geen geld meer willen missen !
kostte wel meer als het dubbele , dat moet ik er wel bijzeggen ;)
Choembawamba
Mountainbiker

Post by Choembawamba »

Welk model is dat ?
XeRpiO
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp 2006 / Fox / Sram / Avid / DT Swiss / Thomson

Post by XeRpiO »

volgens de camelbak site is dat model hierboven de 'dream'
2.1L waterreservoir en 0.3l opbergruimte.
jakke2k
Mountainbiker

Post by jakke2k »

Danovitch wrote:De Mule Bij Van Eyck 87€ als ik me niet vergis... en bij Decathlon nog ietsje goedkoper maar kweet nimeer hoeveel,kdacht 84€

D
Over welke decathlon vestiging heb je het dan? Ik heb gisteren die in Merksem bezocht, en daar geen Mule zien hangen, tot mijn grote verdriet!
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

XeRpiO wrote:volgens de camelbak site is dat model hierboven de 'dream'
2.1L waterreservoir en 0.3l opbergruimte.
Ja idd, dat is het vrouwenmodel, ik heb he mannenmodel ervan , de 'rocket ' , maar zijn dezelfde idd :-D
Daan18
Mountainbiker
Location: Cube reaction Silver 2006 Reba race X0 gripshift Juicy 7

Post by Daan18 »

jakke2k wrote:
Danovitch wrote:De Mule Bij Van Eyck 87€ als ik me niet vergis... en bij Decathlon nog ietsje goedkoper maar kweet nimeer hoeveel,kdacht 84€

D
Over welke decathlon vestiging heb je het dan? Ik heb gisteren die in Merksem bezocht, en daar geen Mule zien hangen, tot mijn grote verdriet!
Die in Anderlecht als ik me niet vergis maar moest ik van u zijn,koop em via ebay ik heb em daar 63€ betaald verzending incluis... voor de juiste link moet je bij de hierboven vermelde berichten eens kijken .

Daan
boem
Mountainbiker

Post by boem »

Zo'n camelbak lijkt me wel interessant, maar hebben jullie zo na ongeveer 100 km rijden, geen last van jullie schouders door het dragen van zo'n 2 liter?

hartelijk dank
Corsa
Mountainbiker

Post by Corsa »

Ik denk dat na 100km die 2 liter ver op zal zijn :lol: :wink:

greetsss
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

idd ondervind er feitelijk niets last van, is ook nu het eerste jaar dat ik ermee rijd en het valt reuze mee .
Ik drink ook +- 15min voor we vertrekken ongeveer een kwart er al uit , dusja :)
Je moet vooral zorgen dat hem vast genoeg op de rug zit , dat hem niet teveel beweegt , dat kan wel storend zijn ..
Ik vorige week trouwens garantie al moeten aanspreken ..
lekte heel klein beetje onderaan waar het darmpje vastzit , mijne lbs direct gebeld naar camelbak en die zeiden dat ze nu op verlof gingen en tevens mijn 2.1L zak niet meer in voorraad hadden, maar hebben een fijne geste gedaan!
Heb namelijk een leger-uitvoering gekregen , sterker rubber , sterkere hechting van het darmke en de tutter is ook heel stevig en zelfs aansluitbaar op een gasmasker ! :lol: 'for use in leathal gas enviroment' staat erop .Nuja mijne word in 2 weken nagezien(na hun verlof) of die onder garantie valt en zo , dus mag al blij zijn dat ze me nu al hebben voortgeholpen ..
Heb nu een kleine 7€ betaald als meerprijs , maar ben toch heel content hoor dat ik vandaag iets te drinken had !
Dus, goede garantie en klantvriendelijkheid! Tevens ook zeer snel opgestuurd en geleverd! TNX Camelbak !
Phynn
Mountainbiker

Mini Mule 2006

Post by Phynn »

Heeft er iemand al ervaring met de Mini Mule ?

De gewone mule vind ik te groot. zoek iets met 2-3L cargo. Plaats voor kleine spullen, niet meer. Mijn keuze viel eerst op de lobo totdat ik dit nieuw model zag. Alleen is het mij nog niet helemaal duidelijk of deze ook door volwassenen kan gebruikt worden want ze hebben het hier telkens over 'for kids from age of 5...'
Post Reply