Vossem-Tervuren-Kraainem-Vier armen kruispunt-Audergem-Woluwe-Jubelpark-Schuman...Renaissancelaan.
Plus tijdens het dagelijks sportuurtje Brussel gaan verkennen met de fiets ...als dat maar goed komt
HeheStreets wrote: de linkerzijde (richting vilvoorde) lijkt mij een raceparkoers te zijn voor de otto's
mischien moet ik eens langs daar passeren
streets
'k Ben geen ramptoerist maar 'k zou wel willen weten hoe dat is gebeurd (zo leren we hier ook wat).finux wrote:Als je de streek kent dan gaat dat wel hoor...je moet natuurlijk niet langs de N2 rijden dat is moordend !
Een vriend vanmij is er een drietal jaren geleden van 't leven beroofd.
Ik rij 't park van Tervuren door en kom dan op 't fietspad uit langs de Tervurenlaan richting Brussel(kortste weg).
En anders kan ik gedeeltelijk 't Zoniënwoud door, maar doe je ook extra kilometers...dat moet ik nog ff afwegen hoe ik uit kom in tijd...vergeet ook niet dat richting Brussel vanuit Tervuren er continu moet omhoog gereden worden...en ja zelfs in 't leger is er een deadline wanneer je moet beginnen te werken...dus ???
Streets wrote:ik probeer(de) één keer per week Opwijk- Sint lambrechts woluwe te doen. iets van een 32 km enkel.
da viel altijd goe mee
één keer echt probemen gehad toen ik met den Tommu G een aantal genver-overschotten dienden weg te werken op een jeugdraadvergadering.
dan heb ik "vermoedelijk" heel lang gereden.
Nu ben ik aan het veranderen van werk en zit ik in Brussel centrum
(in de chicago wijk)
vandaag reed ik er net geen 55 minuten over, dus eens ik de kortste route gevonden heb, ziet dat er goed uit om elke dag te proberen.
Wel spijtig genoeg weer geen douches, maar een stinkende coördinator heeft ook zijn charmes![]()
![]()
![]()
![]()
Streets
heheTommy G wrote:Streets wrote:ik probeer(de) één keer per week Opwijk- Sint lambrechts woluwe te doen. iets van een 32 km enkel.
da viel altijd goe mee
één keer echt probemen gehad toen ik met den Tommu G een aantal genver-overschotten dienden weg te werken op een jeugdraadvergadering.
dan heb ik "vermoedelijk" heel lang gereden.
Nu ben ik aan het veranderen van werk en zit ik in Brussel centrum
(in de chicago wijk)
vandaag reed ik er net geen 55 minuten over, dus eens ik de kortste route gevonden heb, ziet dat er goed uit om elke dag te proberen.
Wel spijtig genoeg weer geen douches, maar een stinkende coördinator heeft ook zijn charmes![]()
![]()
![]()
![]()
Streets
Ik herinner mij daar nog vaag iets van. Ik peis da ge er toen 3 uur over gedaan hebt. zeker ni slecht met 2,4 promille in uw bloed.