De pompjes kunnen dienen voor allebei de ventielen. Dus geen probleem voor jou. Reserveren is niet nodig!!
Tot zondag.
MTB-marathon Lommel-Kattenbos
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Jan B.
- Mountainbiker
Ook ik heb deelgenomen aan de chrono van Lommel Kattenbos. Lees het verslag op mijn site: http://www.janbailleul.be/mtb/ .
Ik eindigde 61ste op 15' van de laatste deelnemer, de 64ste.
Daarmee ben ik tevreden, omdat ik voor het eerst een eigen gemiddelde kon opmeten over deze afstand, van 20+ km./u. over de volledige 114 km. (alles inbegrepen). Eveneens goed vind ik de gemiddeldes die ik haalde in het eerste uur, zo een 25-30 km./u.
Ik eindigde 61ste op 15' van de laatste deelnemer, de 64ste.
Daarmee ben ik tevreden, omdat ik voor het eerst een eigen gemiddelde kon opmeten over deze afstand, van 20+ km./u. over de volledige 114 km. (alles inbegrepen). Eveneens goed vind ik de gemiddeldes die ik haalde in het eerste uur, zo een 25-30 km./u.
[Ik eindigde 61ste op 15' van de laatste deelnemer, de 64ste
Jan B.
Een van de organisatie heeft gezegd dat er 91 mensen gestart zijn,maar dat er veel opgegeven hebben wegens te warm en te vlug willen vertrekken.Ik heb er zeker drie zien terug draaien en dat al op ongeveer 24km.Dus dan is het 61ste van de 91 proficiat daarvoor.
, het was dan ook wel echt warm hé.
Jan B.
Een van de organisatie heeft gezegd dat er 91 mensen gestart zijn,maar dat er veel opgegeven hebben wegens te warm en te vlug willen vertrekken.Ik heb er zeker drie zien terug draaien en dat al op ongeveer 24km.Dus dan is het 61ste van de 91 proficiat daarvoor.
- MTB - Meer
- Mountainbiker
Post by MTB - Meer »
Jan B.
Die Specialized biker waar je het over hebt in je verslag was ik waarschijnlijk. Ik ben je achteraf nog wel voorbij gereden en ik ben nog 59ste geeïndigd. Ik was toch blij dat ik aan de aankomst was.
Blijkbaar toch veel volk opgegeven dan.
Ik heb de 100 km met twee maten gereden en we hadden afgesproken om samen te blijven tot de derde stop. Na 500 m had mijne maat platte band. Nieuwe ingestoken en vijf minuten aan het pompen geweest, er kwam geen lucht bij. Band eruit en het bleek dat er nog een gat van de vorige tocht instond. Nieuwe erin en na 10 min eindelijk terug vertrokken. Na een 1.5 km de weg kwijt, geen pijlen meer te zien. Weer 5 min de weg aan het zoeken geweest en ondertussen al een 15 min achter op de laatsten. Iemand van de organisatie is ons tegen gekomen en heeft ons de weg gewezen (waarvoor dank). Het was dus al bij al een intense eerste marathon ervaring, maar daarom niet minder geslaagd. Zeer mooie streek trouwens.
Groenten
Die Specialized biker waar je het over hebt in je verslag was ik waarschijnlijk. Ik ben je achteraf nog wel voorbij gereden en ik ben nog 59ste geeïndigd. Ik was toch blij dat ik aan de aankomst was.
Ik heb de 100 km met twee maten gereden en we hadden afgesproken om samen te blijven tot de derde stop. Na 500 m had mijne maat platte band. Nieuwe ingestoken en vijf minuten aan het pompen geweest, er kwam geen lucht bij. Band eruit en het bleek dat er nog een gat van de vorige tocht instond. Nieuwe erin en na 10 min eindelijk terug vertrokken. Na een 1.5 km de weg kwijt, geen pijlen meer te zien. Weer 5 min de weg aan het zoeken geweest en ondertussen al een 15 min achter op de laatsten. Iemand van de organisatie is ons tegen gekomen en heeft ons de weg gewezen (waarvoor dank). Het was dus al bij al een intense eerste marathon ervaring, maar daarom niet minder geslaagd. Zeer mooie streek trouwens.
Groenten
- Jan B.
- Mountainbiker
Ja Tjerre, ik ben redelijk tevreden met mijn tijd, maar kon die plaats in het klassement maar 3, 4 plaatsen beter zijn. Dan was ik ook daarover tevreden. Ik ben ook vierde laatste geeindigd in de hagelandse chrono, en hoopte mijn plaats in deze chrono daarmee te verbeteren.Tjerre wrote:[Ik eindigde 61ste op 15' van de laatste deelnemer, de 64ste
Jan B.
Een van de organisatie heeft gezegd dat er 91 mensen gestart zijn,maar dat er veel opgegeven hebben wegens te warm en te vlug willen vertrekken.Ik heb er zeker drie zien terug draaien en dat al op ongeveer 24km.Dus dan is het 61ste van de 91 proficiat daarvoor.![]()
, het was dan ook wel echt warm hé.
- Jan B.
- Mountainbiker
Ja MTB - Meer,MTB - Meer wrote:Jan B.
Groenten
Ik herinner me dat ik je voorbij gestoken bent, ik was (daar in Overpelt Nolimpark) van plan in je wiel te rijden voor zover ik kon, maar je snelheid was te hoog. Alhoewel je toch serieus erdoor zat, vermoedde ik toen (te zien aan je ernstige blik).
Cu,
JB
- CyclingDream
- Mountainbiker
Post by CyclingDream »
Ik ben gisteren eens een beetje het parcours (gedeeltelijk) gaan verkenen en,
- Het is op sommige plaatsen redelijk vettig
en het wordt heel vettig
- Natuurpunt heeft ook hun steentje bijgedragen, door verschillende (bos)wegen af te zetten met slagbomen
Ze voorspellen regen in de loop van Zondag
dus mij zien ze er 
- Het is op sommige plaatsen redelijk vettig
- Natuurpunt heeft ook hun steentje bijgedragen, door verschillende (bos)wegen af te zetten met slagbomen
Ze voorspellen regen in de loop van Zondag