24 van Westerlo MTB

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

ook namens mij, en de rest van het 2fast2follow-team (wie dat ook allemaal mag wezen, we kunnen er zelf niet meer van uit, maar zijn in ieder geval deelnemers van vorig jaar) veel sterkte toegewenst aan de vrieden en familie.

Was een juiste beslissing van de organisatie. Deze morgend wel een raar zicht, wisten van niets en de wedstrijd lag stil.

@peird total team, hoe is het met die bikester die aan de brug gevallen is afgelopen? Want heb ze zien vallen en dat was toch een serieuze smak.
PeirTotalleke
Mountainbiker

Post by PeirTotalleke »

Van Cot wrote:ook namens mij, en de rest van het 2fast2follow-team (wie dat ook allemaal mag wezen, we kunnen er zelf niet meer van uit, maar zijn in ieder geval deelnemers van vorig jaar) veel sterkte toegewenst aan de vrieden en familie.

Was een juiste beslissing van de organisatie. Deze morgend wel een raar zicht, wisten van niets en de wedstrijd lag stil.

@peirtotal team, hoe is het met die bikester die aan de brug gevallen is afgelopen? Want heb ze zien vallen en dat was toch een serieuze smak.
Die is nog naar het ziekenhuis geweest voor controle. Lichte hersenschudding en een boel schaafwonden. Materiele schade is er niet, buiten dat ze haar bril niet meer heeft. Die moet iemand hebben meegenomen.
Ze had totaal geen ervaring en ging voor ons een paar rondjes meerijden om, na het uitvallen van een ander teamlid eergisteren, de last toch een beetje te verlichten. Ze was net 200 meter weg en twas gebeurd ... was eigenlijk niet de bedoeling dat ze meedeed maar ze kwam toch supporteren dus is ze maar ineens op de fiets gesprongen. Dik spijt van ondertussen uiteraard #-o
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

PeirTotalleke wrote:
Van Cot wrote:ook namens mij, en de rest van het 2fast2follow-team (wie dat ook allemaal mag wezen, we kunnen er zelf niet meer van uit, maar zijn in ieder geval deelnemers van vorig jaar) veel sterkte toegewenst aan de vrieden en familie.

@peirtotal team, hoe is het met die bikester die aan de brug gevallen is afgelopen? Want heb ze zien vallen en dat was toch een serieuze smak.
Die is nog naar het ziekenhuis geweest voor controle. Lichte hersenschudding en een boel schaafwonden. Materiele schade is er niet, buiten dat ze haar bril niet meer heeft. Die moet iemand hebben meegenomen.
Ze had totaal geen ervaring en ging voor ons een paar rondjes meerijden om, na het uitvallen van een ander teamlid eergisteren, de last toch een beetje te verlichten. Ze was net 200 meter weg en twas gebeurd ... was eigenlijk niet de bedoeling dat ze meedeed maar ze kwam toch supporteren dus is ze maar ineens op de fiets gesprongen. Dik spijt van ondertussen uiteraard #-o
mja een beetje trainen had verstandiger geweest, want die brug is en blijft toch iets waarvoor je moet opletten en een beejte ervaring voor moet hebben.
Blokske
Mountainbiker

Post by Blokske »

Tjerre wrote:Woorden schieten mij tekort, hoewel ik deze persoon niet ken raakt het mij toch serieus.Aan de famillie en vrienden wil ik alvast mijn medeleven betuigen.Voor de Wm bikers zal het een groot gemis zijn.De organisatie heeft zeker een goede beslissing genomen met alles stil te leggen.
sluit ik mij volledig bij aan ! vanwege het team "de pinguins" veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden van Gunther.
Fully Fetzl
Mountainbiker

Post by Fully Fetzl »

ghost rides on wrote:...teveel alcohol in combinatie met die warme weer, en alles eruit pompen?...(
Ik denk dat speculeren hier geen zoden aan de dijk brengt... dat zal een autopsie moeten uitwijzen...
Sevydu
Mountainbiker

Post by Sevydu »

Ook ik wens familie, vrienden en de WMbikers veel sterkte met dit verlies. Felicitaties voor de organisatie met deze moedige beslissing.
Ron68
Mountainbiker

Post by Ron68 »

Ook heel veel sterkte toegewenst aan de familie en de vrienden

ik vraag mij wel af hoe sportdokters en/of cardiologen het recreatieve estaffeteverschijnsel in zijn huidige vorm beoordelen

dus zoals de meesten : een uurtje rust en dan telkens 10 min vollen bak met weinig of geen opwarming

ni echt positief voor de motor veronderstel ik
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

in de gazet staat dat ie 48 was. en op het forum 38. :-?
Big
Mountainbiker

Post by Big »

Verschrikkelijk om te horen.
Veel sterkte toegewenst aan familieleden, vrienden, ploegmakkers, ...

Ge zit al bang om op de bike te kruipen tegenwoordig .....
Pluke
Mountainbiker

Post by Pluke »

Ook vanwege de easyriders onze deelneming, veel sterkte aan de familie en vrienden.
Post Reply