De Cube AMS Pro is zoals de Reaction, je kunt je afmontages kiezen naargelang je zin (of je budget) de AMS Pro (zilver of zwart geanodiseerd) zou je hebben (in NL) vanaf 1849,- catalogusprijs. (in Belgie ligt die ongeveer 50 € duurder).bengie wrote:ik was ook van plan ne Cube te kopen.
Het frame AMS Pro Black Line.
Levertijd = 6 weken
maar ik wou eerst ne prijs weten van dat frame dus ik vraag aan mijne LBS, vraag ies aan diene verdeler wa da kost.... tot op heden heb ik nog steeds geen prijs gekregen (prijsvraag is al een maand geleden). Diene verdeler ging da zogezegd direct doormailen![]()
Als het al zo moeilijk is om van ne verdeler te weten komen wat een frame kost met de intentie van zone fiets direct te kopen , wat gaat da dan zijn met een garantiegeval.
Als ze zelf geen moeite doen dan hoeft het voor mij niet en zoek ik wel ergens anders iets.
Het is hier niet de bedoeling om diene verdeler zwart te maken of om Cube af te kraken maar als geinteresseerde koper vind ik dit voor hun een gemiste kans.
en ik had echt zo graag dien Cube gekocht![]()
Zie hier!
Ik kan mij niet indenken dat een dealer de prijs van zijn merken niet kan terugvinden, volgens mij hebt ge zo de prijs, als ge naar Jo van MegaBike belt!
Ben.