Je hebt 520 in 't zwart en zilverkleur. Het zijn zeker geen 540's.Granvillebikerke wrote:Hey,
pedalen zijn 540's. de 520 is zwart afgewerkt en 540 is zilverkleurig.
grtz
Mijn nieuwe Trek MTB 6700
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Dar heb je een punt maar kleinere bar ends klimmen ook goed en zien er veel beter uit.Guytn wrote:
Die horens vindt ik wel gemakelijk. Bijvoorbeeld voor te klimmen... Een fiets moet er super goed opstaan, maar moet ook goed rijden :)
- authentic biker
- Mountainbiker
Post by authentic biker »
Mooi materiaal, wel olifant-slagtanden i.p.v. koehorens, maar zolang als het maar goe rijd hé! 
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
pedalen zijn de pd-m540 , heb eens wat zitten opzoeken ..bij de 520 is de body ervan altijd in het zwart , enkel die 'barrel' in het zilver
en de 540 zijn compleet 1 kleur (alu of zwart)
Mja denk dat ik ook zo'n ga halen , want heb soms last met mijn 505's vooral na een paar tientallen km's als ze vol vuil hangen ..
en de 540 zijn compleet 1 kleur (alu of zwart)
Mja denk dat ik ook zo'n ga halen , want heb soms last met mijn 505's vooral na een paar tientallen km's als ze vol vuil hangen ..
Blijkbaar niet goed genoeg opgezocht.looneycooney wrote:pedalen zijn de pd-m540 , heb eens wat zitten opzoeken ..bij de 520 is de body ervan altijd in het zwart , enkel die 'barrel' in het zilver
De 520 is in het zilver en zwart, ik heb ze hier beide liggen.
Maar het gaat hier absoluut niet om de 540's, die heb ik ook en die zien er toch nog anders uit dan de 520's. Qua vorm zijn de 540's hetzelfde als de 959's..
520

540 (let op het stuk net achter de schroefdraad)

959