Omgeving Antwerpen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Rikker
Mountainbiker

Post by Rikker »

ka.dee wrote:
Rikker wrote:alternatief: als je off-road de bosstraat hebt beklommen, ff bekomen en gewoon rechtsom keren. Bosstraat offroad naar beneden.
Dan links aanhouden en dan kom je achter de gesloten poort uit.
Gaan jullie dan via de weg richting Terhagen? Je kan immers ook na de poort gewoon links blijven houden en dan via een lang stuk los zand naar Terhagen rijden. Alleen spijtig dat de netels momenteel zo welig tieren daar :roll:
Ja, als je de bosstraat off-road terug naar beneden rijdt en links aanhoudt. Dan kom je na 150 meter achter de gesloten poort uit. Dan kan je uw tocht verder zetten (ff naar boven, 400 meter rechtdoor en dan stijl rechts naar boven, na 500 meter onder wasdraad en dan kom je op het straat uit waar jij bedoelt )
en dan via een lang stuk los zand naar Terhagen rijden.
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

iemand zin om morgenmiddag mee in Herentals een toertje te gaan rijden?

Ik vertrek thuis (Antwerpen) en ga langs het Albertkanaal naar Herentals om daar de rode en de groene (misschien de blauwe ook) te rijden en dan op het gemakje terug naar huis?
bunnybiker
Mountainbiker

Post by bunnybiker »

welk uur schat je daar te zijn, ik sta morgen met de vroege en was van plan te gaan biken wanneer ik thuis kwam. ik kan wel pas rond 16uur dan in herentals zijn
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

ik ben van plan om 's morgens rond 8u al te vertrekken, in de namiddag gaat het niet voor mij. Misschien volgende keer?
Den traagste
Mountainbiker

Post by Den traagste »

Ben zaterdag nog eens in Terhagen gaan rijden. Geen problemen ondervonden, alleen een gesloten poort. Ge kunt natuurlijk wel off-road langs de Bosstraat naar beneden rijden en het pad blijven volgen, dan kom je op hetzelfde punt, maar ...dilemma... naar boven rijden is daar toch veel leuker. Ik zal mijn vast trainingsparkour helemaal moeten omdraaien. :-?
Rikker
Mountainbiker

Post by Rikker »

wat bedoel je met daar naar boven rijden? De Bosstraat?

Heb gisteren ook nog eens de netels opzij geduwt tijdens een kort toerke door de Schorre en Kleiputten en nadat ik de Schorre had verlaten door onder het bruggetje te rijden ben ik offroad naar boven gereden, boven ff uitgerust (had mij voorgenomen om niet onder de 19 km/u te gaan tijdens de beklimming dus had boven wel ff break nodig :oops: )
Dan gewoon dezelfde weg naar beneden gereden. Zalig ! =P~
Als er niet teveel tegenwind is kun je u op dat stukje zalig uitleven.
Gans op het einde links gehouden..netel.. netel.. en dan achter de poort uitgekomen..

oja, heb de takken op de weg voor de hoogstraat nog maar een keer verlegd (heb ene laten liggen die op doenbare bunny-hop hoogt ligt :drunk: )
Blijkbaar zijn er toch nog tegenstanders die het pad elke keer volleggen met takken. [-X

ps: als je toer omgekeerd maakt is het super om de trapjes naar boven te rijden in het Schorre-moeras.
Gilbert007
Mountainbiker

Post by Gilbert007 »

Is het daar leuk in de Schorre? Ik woon namelijk en Reet jawel Reet en dat is dus vlakbij.
Den traagste
Mountainbiker

Post by Den traagste »

Ik heb gisteren heel den toer achterstevoren gereden. Van Aartselaar naar Niel, zo naar Klein Willebroek, rond Hazewinkel, de bruggen van Rumst. Terhagen grotendeels achterstevoren, de trapjes in de schorre omhoog en zo terug. 49 km op de teller en goed geamuseerd.

@ Rikker : er lagen deze keer wel takken over het pad.

PS t'is wel verschietelijk als ge op een singletrack (tussen de doorns en de netels) ineens vijf ruiters op u ziet afkomen ... :-? :-? :-?
Rikker
Mountainbiker

Post by Rikker »

Den traagste wrote:
@ Rikker : er lagen deze keer wel takken over het pad.

PS t'is wel verschietelijk als ge op een singletrack (tussen de doorns en de netels) ineens vijf ruiters op u ziet afkomen ... :-? :-? :-?
Ge hebt ze toch weggeruimd zodat ik er vanavond in ene keer kan doorrijden? :wink:

En ps: als je 5 ruiters ziet afkomen: remmen? :-?
(en vragen of hun beesten met 2 naast elkaar willen lopen zodat wij niet vol scharen en netel-prikkels thuiskomen)

ps: Die toer in Niel moet je me toch nog eens voorstellen
mafel
Mountainbiker

Post by mafel »

Ik woon in Schelle dus als er mensen van de buurt zijn die willen gaan rijden

ik ben wel geen ervaren mountainbiker
Post Reply