Salzkammer 2006

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

Ben niet de enigste Belg die meedoet aan de 200km :-D
Er zijn nog landgenoten aan de start. Zat er al mee in. Het ging een saaie boel worden tss al die Duitsers en Oostenrijkers.
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

@stivie
Inderdaad ben je niet de enige belg.Een vriend van mij doet ook de 200 km.Die is zich daar al bijzonder goed op aan het voorbereiden.Onder andere heeft hij de LCMT volledig gereden in helse weersomstandigheden.
Ikzelf verwacht geen belgen naast of rondom mij.Ik zal proberen die 100km uit te rijden op mijn eigen tempootje en ik vrees dat dit voor de meeste belgen die zich daar aan wagen een stuk te laag zal zijn.
NicoSouthparkbikers
Mountainbiker

Post by NicoSouthparkbikers »

Mieke en ik hebben ons ook net ingeschreven voor de 100km...
We zijn eens benieuwd, het is de eerste maal dat we meedoen aan deze marathon. Vorig weekend nog de black-forest gereden....
We hebben een plaatsje gereserveerd op de camping in Hallstat:
meer info op:
http://www.campingwelt.com/klausner-hoell/

We gaan een week vroeger oprijden om al wat te verkennen en een beetje te genieten van de prachtige streek.....

Wie komt ook vroeger af?
Waar gaan jullie logeren?
guntherds
Mountainbiker
Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...

Post by guntherds »

ben aan het twijfelen geslagen om te starten voor de 200
voorbereiding verliep redelijk goed, en dan vorige week 4 dagen het zwijn gaan uithangen in Athene :-( gevolg: bronsjiet
kheb malmedy al mogen laten schieten, misschien ook de rest ...
Stimpie
Mountainbiker

Post by Stimpie »

Ga ook eens een worpje doen naar de 200 denk ik , benieuwd wat het zal geven :drunk:
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

Nog 3 weken en het is zover ! De trainingen zijn bijna afgerond, de kilometers gemaakt, het fietske staat bijna in orde.
Nu nog hopen op redelijk weer en goede beenkes.
Ik zal de goede raad van biestie goed opvolgen en mij de laatste 2 weken rustig houden. Ik zal alle energie nodig hebben.
Ik begin meer en meer tot het besef tekomen wat ik mijn lichaam die dag ga aandoen :-?
Ik vraag mij soms af waarom een mens dit eigenlijk allemaal doet :roll:
guntherds
Mountainbiker

Post by guntherds »

heb mij vorige week ingeschreven voor de 203
maar de kansen dat ik er zal starten zakken met de minuut
kdacht dat ik van mijn bronsjiet verlost was, maar niks minder waar, op baraque ging het vrij goed, maar kvoel mij reeds een paar dagen leeg leeg leeg
uithouding is precies volledig verdwenen, komt ie nog terug ? ;-)
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

ik heb daar 1 korte remedie voor. Rusten tot aan de Salzkammer. Geen poot meer in het rood of zelfs niet meer fietsen. Gegarandeerd dat de beentjes goed zijn ?
See you in hell at 5 o'clock ?
guntherds
Mountainbiker

Post by guntherds »

Stivie wrote:in het rood
zover geraak ik zelfs niet ...
Joybiker
Mountainbiker

Salzkammer 2006

Post by Joybiker »

guntherds wrote:heb mij vorige week ingeschreven voor de 203
maar de kansen dat ik er zal starten zakken met de minuut
kdacht dat ik van mijn bronsjiet verlost was, maar niks minder waar, op baraque ging het vrij goed, maar kvoel mij reeds een paar dagen leeg leeg leeg
uithouding is precies volledig verdwenen, komt ie nog terug ? ;-)
Uiteindelijk kwam alles toch in dik in orde, want na zo'n 15h op de bike heeft 'm zopas de finisch overschreden. Eerste reactie was van NOOOOOOOIT meer, maarja, die kennen we al langer :-) In ieder geval, 't zal niet meer van moeten zijn want 't is gelukt van bij de 1e deelname aan de +200km versie =D> =D> =D>
Van de overige Belgen wist 'm nog nie veel te vertellen, nog 'n beetje grogy wsl, 't was ook wel warm onderweg en naast zere benen had 'm nog heeeeel veel dorst :drunk: :drunk:

In ieder geval 'n dikke proficiat,

Joybiker
Post Reply