Van welke leeftijd zijn jullie begonnen?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

ga dinsdag mijne cube ltd team halen, en dan begin ik er ook mee en ben 22 j 7 maanden.
en begin eraan met mtb.be forum leden, met vrinden en alleen :-)

met welke mtb zijn jullie begonnen, ik begin met een cube ltd team zoals hierboven vermeld staat.

groetjes
bunnybiker
Mountainbiker

Post by bunnybiker »

op 15 jaar eerste bike gekocht, was toen een scott en heb sindsdien met niks anders gereden. ben dan paar jaar gaan koersen op de weg en doe in de winter nog aan veldrijden maar ben nu voor de zomer overgestapt naar de eerste liefde de mtb omdat biken meer dan een sport is, het is een way of life, volgend jaar plan ik om de grote tochten te gaan meedoen. ik ben dus 11 jaar aan het fietsen en heb mijn 10e koerslicentie.
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Op mijn 11de ben ik beginnen "fietsen" zeg maar, ben er nu 20.
Want toen was MTB in de winter enkel als opbouw voor de zomerkoersen op de weg. Vanaf de nieuwelingen heb ik aan cyclocross gedaan en sinds kort eigenlijk pas terug op een MTB gesprongen. MTB nooit in competitie gedaan ofzo.
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

devil biker wrote:ga dinsdag mijne cube ltd team halen, en dan begin ik er ook mee en ben 22 j 7 maanden.

met welke mtb zijn jullie begonnen, ik begin met een cube ltd team zoals hierboven vermeld staat.

groetjes
Begonnen met een 2de hands GT, met een Suntour X-1 groep. Na een jaar
dezegekocht, met vaste vork en een shimano LX groep, woog 14kg. Toen ik hem weg deed 9.3 :lol: Toen een maand of 2 terug met de GT gereden (deed het nog schitterend) en toen is deze binnengekomen. Standaard een gewicht van 12kg, ondertussen ongeveer 10,5. Morgen komt er een update van in de showroom :lol:
Keone
Mountainbiker

Post by Keone »

kenny wrote:
devil biker wrote:ga dinsdag mijne cube ltd team halen, en dan begin ik er ook mee en ben 22 j 7 maanden.

groetjes
Begonnen met een 2de hands GT, met een Suntour X-1 groep. Na een jaar
dezegekocht, met vaste vork en een shimano LX groep, woog 14kg. Toen ik hem weg deed 9.3 :lol: Toen een maand of 2 terug met de GT gereden (deed het nog schitterend) en toen is deze binnengekomen. Standaard een gewicht van 12kg, ondertussen ongeveer 10,5. Morgen komt er een update van in de showroom :lol:
Hoe verlicht je je fiets dan?
Lichtere onderdelen erop zetten?
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

idd
MARTINI
Mountainbiker

Post by MARTINI »

Ik ben begonnne met een fiets die ik kreeg voor mijn plachtige communie!
Het is den deze: http://martijnmasselis.fotopic.net/p25343956.html

en dan lang gespaard en dan deze kunnen kopen:
http://www.pinkbike.com/photo/815516/

n van die 2de ben ik heel content en ik ben hem beetjebij beetje aan het verbeteren en verlichten! ciao[/url]
skyrider
Mountainbiker

Post by skyrider »

Ben begonnen met MTB op mijn 16de met een gewone stadsfiets.
Op mijn 17de verjaardag kreeg ik mijn eerst MTb een minerva starlite alvio afmontage.
Een half jaarke later was ik al bezig met wedstrijden.Dat heb ik een dik jaar gedaan. Toen ben ik gaan werken en het viel moeilijk te combineren wedstrijd en bij infantery zitten in het leger.
Na mijn leger avontuur van anderhalf jaar ben ik direkt terug te goei met MTB begonnen.
Nieuwe MTB specialized mp5 aangeschaft.
En van mijn 20ste ben ik begonnen met het trainen van wedstrijdrijders.
Ik ben er nu 21.
Als ik er zo op terug kijk heb ik toch al veel meegemaakt.
Maar er zijn nog zoveel dingen te beleven.
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

ik ben op 17oktober 2005 begonnen metmij schoo ;fiets en heb toen mijn orbea gekocht.
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

ben juist lid geworden en ben nog maar een 3 weken aan het mtb'en.
ben 32j dus een laatbloeier.
rij vooral voor de fun ervoor reed ik vooral op de baan
Post Reply