Niet bij een club.
Wel stilletjes op zoek. Alleen is maar alleen he.
Als er nog iemand een club weet in de buurt van Lummen, waar nieuwe leden welkom zijn...
Wie rijdt er bij een club?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
Johan Podevyn
- Mountainbiker
Post by Johan Podevyn »
Ik ben een beginnende biker uit aartselaar,
en neem graag deel aan toertochten en zou ook in de week een xtra trip willen ondernemen (training).
zijn er clubs/ bikers in de buurt van aartselaar en omstreken?
die net iets meer doen, (trainen op fysiek en techniek).
en neem graag deel aan toertochten en zou ook in de week een xtra trip willen ondernemen (training).
Misschien de megabikers in Reet ? Training op de weg op woensdag en de zondag een TT of voor de betere een raid of chrono.Johan Podevyn wrote:Ik ben een beginnende biker uit aartselaar,
- grave digger
- Mountainbiker
Post by grave digger »
ik rij bij de 26inchcollective,ne redelijk recente mountainbike clubke waar je zo vrij als ne vogel bent en toch samen kunt biken als he wilt,freedom en toch de voordelen van ne club
www.26inchcollective.be
www.26inchcollective.be
hey allemaal,
ik rij bij wtc vossenberg uit herentals een club die bikers heeft alsook baanvlomensen (wielertoeristen) dus wie is goesting heeft laat maariets weten eh, en ga is een kijkje nemen op www.wtcvossenberg.be
ik rij bij wtc vossenberg uit herentals een club die bikers heeft alsook baanvlomensen (wielertoeristen) dus wie is goesting heeft laat maariets weten eh, en ga is een kijkje nemen op www.wtcvossenberg.be
- robin
- Mountainbiker
sinds kort rij ik bij de Beachbikers uit oostende,toffe sfeer,de dinsdag gaan ze fietsen op de schorre met de mtb,en de donderdag doen ze een toertje van 60km aan een ideaal tempo,tzijn wel toffe manen die beachbikers,op de strandrace's helpen ze altijd elkaar,kheb dit gezien in knokke,
www.beachbikers.be
www.beachbikers.be
- MARTINI
- Mountainbiker
Ik rijd bij de wegploeg CT Wervik uit wervik en we doen woensdagnamiddagtrainingen en donderdagavondtrainingen maar natuurlijk wel op de weg.
http://www.cyclingteamwervik.be
http://www.cyclingteamwervik.be
Ik rij bij de mountainfreaks Oudenaarde, we zijn dit jaar herstart met een nieuw bestuur. We rijden toertochten, maandelijkse tochten vanuit de recrean in Oudenaarde of weekendjes met het ganse gezin en enkelen rijden competitie van xc, marathons, 6 uren wedstrijden,...
Reeds een 20 tal actieve leden, maar we zoeken er nog uit de regio gent, Zottegem en Oudenaarde. Laat maar iets weten. Man of vrouw, jong of oud, rap of traag is welkom.
Reeds een 20 tal actieve leden, maar we zoeken er nog uit de regio gent, Zottegem en Oudenaarde. Laat maar iets weten. Man of vrouw, jong of oud, rap of traag is welkom.