Ik vroeg me nu iets af ..
Ik ging daarnet even wat technische oefeningskes doen zoals op 1 wiel rijden , balanceren etcetc ..
wat is er nu gebeurt ..ik was fijn op 1 wiel aan het rijden op de parking van het stedelijk zwembad in hasselt , vrij grote parking ..
ik was al een paar keer op en af geweest en bij me laatste poging rijd ineens een auto volle vaart op me in(achteruit) !
Hij stond er al een tijdje en had me dus feitelijk toch al paar keer moeten gezien hebben in zijn spiegels.
Niet dus en hem heeft me ferm onderuit gereden , mijn scott-body naar de zak zelfs en aan me fiets kretsen en 1 sti ferm begaaid, werkt nog goed, maar vol kretsen en zo , mijn gloednieuwe RC scott stix ook heel de lak af ..
Nu toen hem uitstapte riep die tegen mij van : wat staat gij hier te fietsen , daar(al wijzend) is het fietspad ...Ik natuurlijk geantwoord: gij hebt geen spiegels zeker!? ik rij hier al 10 minuten op en af ...
Nu het was een heel jong gastje , had zelfs nog maar zijn voorlopig rijbewijs . Die willen altijd ff stoer doen heh ,vooral als er kameraden bijzijn .
Dus ik natuurlijk die niet laten gaan heh , kheb hem de papieren laten invullen en heb zijn paspoort overgeschreven .
Wie is in zo'n geval in fout?!
Ik heb zonet bij de politie ook een aangifte gedaan voor de verzekering en volgens hun mag ik daar zoveel op en af fietsen als ik wil ...Iemand al zoiets meegemaakt?!
kvond het wel sneu voor dat gastje hoor, hem wist ff niet wat doen toen ik om de papieren vroeg, hem was toch ook verschrokken hoor . ach ja gedane zaken nemen geen keer heh
Dat was meteen mijn laatste fiets-uurtje vd week , mits ik mijn enkel ferm pijn heb gedaan
ps: denk dan ook dat ik op de TT van theux heel rustig ga rondtoeren en foto's kom nemen dan maar heh