Met de fiets werken in Brussel

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
The Punk Revolution
Mountainbiker

Re: Met de fiets werken in Brussel

Post by The Punk Revolution »

Hey proficiat!

Ik ga ook elke dag met de fiets! Regen wind sneeuw elke dag ga ik erdoor! Spijtig dat je maar tot de avenue Louise moet want daar begint de gekke rit pas! Elke dag 18 op en 18 af!

Ciao

Guy

pvandebe wrote:Zijn er hier nog gekken die met de fiets naar Brussel gaan werken ?

Ik met de MTB van Meerbeke tot op de Louizalaan
Route : via Gooik, St.-Kwintens-Lennik, St.Martens-Lennik, Vlezenbeek, Erasmus Ziekenhuis en van dan doorsteken langs 't kanaal en de kleine straatjes).

Afstand heen 27.3
Afstand terug 28.5 (of soms nog wat langer)

Gemiddeld schommelend rond de 25 km/h

Frequentie : Vorige weken 2 maal, deze week al 3 maal (waarvan 2 in slecht weer).
The OM
Mountainbiker

Post by The OM »

woow, ik ga ook elke dag naar school met men veloke, maar zulke grote afstanden leg ik niet af ze :-D ik zit op school in sint pieters woluwe.. 4km enkele rit.. wel veel lichten en bergop bergaf.. stad noemen ze dat.

ik neem meestal enkel een plaksetje en pomp mee.. In regenachtige tijden heb ik op school in men kastje wel altijd een droge broek steken. komt altijd van pas als je mestnat de les in moet.
fets
Mountainbiker

Post by fets »

Awel ikke ook, als het weer en werk het toelaat... Leuven -> Diegem (+/- 28km enkel)
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Vandaag zat er veel wind op kop tussen Leuven en Brussel. In Kortenberg wat achter een brommerke kunnen hangen om uit de wind te zitten. Als de wind niet draait straks ben ik op een uur thuis peins ik ;-)
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Bij mij duurt de terugtocht meestal een minuut of 10 langer. Ook wel omdat 'k stukje om rij maar vooral omdat 'k bijna altijd wind op kop heb.... #-o
Tommy G
Mountainbiker
Location: specialized epic comp carbon worldcup, specialized stumjumper, Trek 2.5 racefiets

Post by Tommy G »

Toer elke dag door Brussel, ga fietseducatie geven op verschillende Brusselse scholen. Dus elke dag een ander trajectje. Alleen door t centrum rijden ga echt ni vooruit (moet hier meestal door want ik woon in St P Woluwe en de meeste scholen waaraan ik les geef liggen aan de andere kant van BXL) . Kom gemiddeld aan een 50 a 60 km per dag. Begin ons hoofdstedelijkgewest dus wel te kennen als mijn broekzak.
The OM
Mountainbiker

Post by The OM »

haai tommy, ik denk dat ik u ken.. zijt gij die kale kerel van in de schakel?

fijn jobke da ge hebt gevonde :-D fietseducatie geve, lijkt mij wel wa
Tommy G
Mountainbiker
Location: specialized epic comp carbon worldcup, specialized stumjumper, Trek 2.5 racefiets

Post by Tommy G »

The OM wrote:haai tommy, ik denk dat ik u ken.. zijt gij die kale kerel van in de schakel?

fijn jobke da ge hebt gevonde :-D fietseducatie geve, lijkt mij wel wa

idd goe gezien!!
vroeger werkte ik daar. Ben je daar al is geweest mss?? Ik herinner mij toch niemand met nen trek 4300
The OM
Mountainbiker

Post by The OM »

jepjep, ik ben der wel vaker geweest. ik zit ook in de scouts van kruisboog etc. waarschijnlijk kent ge mijn zus sara beter dan ik. (desmaele)
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Zijn er mensen die willen samen rijden van Leuven naar Brussel? Ik ben ongeveer om 7u aan de KBC in Leuven. En rij dan in één rechte lijn door naar Brussel.
Ik rij 2 à 3 keer per week op en af.
Mocht je zin hebben: stuur een pb'ke of een mailtje.
Post Reply