Wie rijdt er bij een club?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
www.unitedbikers.beJustin wrote:Hebben jullie ook een site ?chuck wrote:untedbikers uit diest. en alleen is maar alleen. in een club vind je altijd wel iemand om samen mee te rijden door de week of 's zondags. er wordt weinig van je verwacht, enkel wat hulp bij een toertocht, en je krijgt er heel wat voor terug. verzekering aan gunsttarief, kleding ,een hoop vrienden en een gevarieerd programma (als je bij een goeie club zit toch)
greetz, chuck
Weet nog niet wat ik ga doen, maar een MTB club in de omgeving van Borgloon (afstand speelt niet zo'n grote rol : Hasselt, Tongeren, Diest is ook nog te doen) zou me wel aanspreken.
verstkomend lid komt van st.genesius-rode! maar ook van halle-booienhove, deurne bij antwerpen, diepenbeek.
we zullen maar denken voor een goede club kent men geen afstand? :) :D
greetz, chuck
- gizmobiker
- Mountainbiker
Post by gizmobiker »
ik rij bij geen club omgeving turnhout :d
mer vind er gen fatsoenlijke in buurt alleen xc bikers is mogelijkheid merja blijve zoeke zeker:d
mer vind er gen fatsoenlijke in buurt alleen xc bikers is mogelijkheid merja blijve zoeke zeker:d
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
Ik rij bij een beperkt clubke van mijn fietsenboer , die ik al jaren ken .
Royal Nord is de winkel , Royal Bikers noemt ons clubke ..
Is wel enkel bedoeld voor klanten van de winkel en op verschillende niveaus .
Ikzelf rijd met enkele puur MTB XC en doen dus veel TT's en zo ..
Er zijn er ook een aantal echte downhillers bij , waarvan ze allemaal Red-Bull stages en wedstrijden meerijden en dus ook regelmatig in het buitenland zitten . Anderen oefenen dan weer voor de Mont Ventoux of zelfs de Marmotte te doen met de koersfiets!
website is wel al ferm verouderd en ons forum is enkel toegankelijk voor de leden ..
http://users.telenet.be/bart.van.proeyen/(site verre van compleet , wij hebben iets van een 15 actieve leden )
ps : Als niemand het ziet zitten vd groep , zal ik wellicht instaan voor de volgende site, vanaf augustus ...
Royal Nord is de winkel , Royal Bikers noemt ons clubke ..
Is wel enkel bedoeld voor klanten van de winkel en op verschillende niveaus .
Ikzelf rijd met enkele puur MTB XC en doen dus veel TT's en zo ..
Er zijn er ook een aantal echte downhillers bij , waarvan ze allemaal Red-Bull stages en wedstrijden meerijden en dus ook regelmatig in het buitenland zitten . Anderen oefenen dan weer voor de Mont Ventoux of zelfs de Marmotte te doen met de koersfiets!
website is wel al ferm verouderd en ons forum is enkel toegankelijk voor de leden ..
http://users.telenet.be/bart.van.proeyen/(site verre van compleet , wij hebben iets van een 15 actieve leden )
ps : Als niemand het ziet zitten vd groep , zal ik wellicht instaan voor de volgende site, vanaf augustus ...
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
ik rij bij de Steenbakkers uit Moen
Toffe club, toffe gasten, toffe sfeer...
Voordeel, geen verplichtingen! Je mag ergens naartoe gaan, maar je moet niet... Het is wel leuk dat je samen met een bende andere bikers kan afspreken om ergens te gaan rijden...
Toffe club, toffe gasten, toffe sfeer...
Voordeel, geen verplichtingen! Je mag ergens naartoe gaan, maar je moet niet... Het is wel leuk dat je samen met een bende andere bikers kan afspreken om ergens te gaan rijden...