MTB-duathlon

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
franske
Mountainbiker

Post by franske »

Iemand al ingeschreven voor Lille?
cyclonerick
Mountainbiker

Post by cyclonerick »

niet ingeschreven voor Lille, wel meegedaan in Geel.
Heel uitzonderlijk was ik eens extreem vroeg, zodat ik eindelijk eens het parcours kon verkennen en wat kon opwarmen :oops: . Van in de eerste kilometeres zag ik een heel mooi, afwisselend en goed berijdbaar parcours, hetgeen je in ons streek bijna nergens vindt...
Ook de organisatie was goed en er was een heel hoge opkomst! Tijdens de eerste ronde fietsen heb ik per ongeluk mijn klepje van mijn magura-achterrem naar beneden gestampt, zodat ik de hele wedstrijd met een half los achterwiel reed, hetgeen gepaard ging met een zeer enerverend rammelen... :evil:
Maar goed, ik had de indruk dat de tegenstanders er meer last van hadden dan ikzelf, mooi meegenomen dus :-D . Na een goede wedstrijd ben ik 17de solo op 148 geworden, al kon dat 3 plaatsen beter zijn zonder een dramatisch trage wissel #-o .
Ik zal volgend jaar opnieuw van de partij zijn, al zal de tegenstand zwaarder zijn (deze wedstrijd wordt een X-terra). Tot dan!
noenkel
Mountainbiker

Waarschoot

Post by noenkel »

Weet er iemand meer over een wedstrijd die begin April in Waarschoot ingericht zou worden ?
franske
Mountainbiker

Post by franske »

3athlon.be en vtdl.be benoemen hem niet, maar via google valt te lezen dat deze 25 maart gehouden wordt
cyclonerick
Mountainbiker

Post by cyclonerick »

franske wrote:3athlon.be en vtdl.be benoemen hem niet, maar via google valt te lezen dat deze 25 maart gehouden wordt
Ik denk niet dat dat juist is. de info haal ik uit het boek 'joggins en marathons 2006':

Zaterdag 15-04: 5de paasduatlon waarschoot om 14u30.
info: sportraad waarschoot 050/71.01.64
start: Kwaden Bos, Bellebargie, 9950 Waarschoot.
afstanden: 3,1/18,4/3,1.
voorinschrijving 6euro (tot 10-04), ter plaatse 8euro
47 deelnemers vorig jaar met als winnaar Bernard De Meulemeester, (58.32) voor Johan Roegiers en Eddy Rysselaere.

Ik wil de organisatie alle kans geven, maar kdenk niet dat je de meest hoogstaande wedstrijd van het jaar moet verwachten, zowel op gebied van organisatie als parcours als aantal deelnemers. Het is maar dat ge't weet...
Moest ik niet in Nederland zitten voor Amstel Gold Race had ik wel meegedaan, maar ja, ne mens moet keuzes maken en een weekendje Nederland met de maten kan ik moeilijk links laten liggen... :-D
cyclonerick
Mountainbiker

Post by cyclonerick »

wegens Club-A****lecht kan ik volgende week niet deelnemen in Lille en zou daarom het winterseizoen nu zondag in Gooreind afsluiten.
Weet er iemand iets meer over het parcours?: Is het mogelijk met riempjes te rijden of zal het daarvoor te hobbelig/slecht liggen? Ik zou dat eens willen proberen met het oog op volgend seizoen.
Zijn er nog forumbezoekers die zullen deelnemen?
tot zondag!
tenedenaar
Mountainbiker

Post by tenedenaar »

Aanstaande zaterdag 20/05 is er in Marche-en-Famenne een offroad duatlon met 8 km lopen, 35 km MTB en nog eens 4 km lopen
(http://www.x-free.net/planning-2006.pdf).
Wie staat aan de start? Kent er iemand het parcours?
cyclonerick
Mountainbiker

Post by cyclonerick »

ziet er wel zeer leuk uit.
toch vind ik het een zeer hoog inschrijvingsbedrag (25euro) en dan ben je zelf nog niets verzekerd [-X
Is er iemand die meedoet deze zomer (op 12 augustus) en in de buurt van Gent woont?
Mogelijks doe ik dan mee en kunnen we carpoolen...?
tenedenaar
Mountainbiker

Post by tenedenaar »

Ik doe mee in Vierset op 12/08. We kunnen eventueel afspreken om samen te rijden. Ik woon in Wetteren, niet ver van Gent dus.
sdw
Mountainbiker

Post by sdw »

ik ben mij aan het voorbereiden voor de lembeekse bossen duatlon zeer mooi om mee te doen

heb hem al 1 keer meegedaan maar voorbereiding was verre van ideaal ( weekend ervoor nen 1/2 marathon gelopen dus niet te veel snelheid ) dit jaar beter

hij gaat door op Za-Sa 21/10 Lembeke (Oost Vlaanderen) Lembeekse Bossen Duathlon 09/378.05.99

en enkele weken erna is er enen in kaprijke geloof ik

nog deelnemers?
Post Reply