Nieuw merk in Belgie: Maxx

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Tjorque
Mountainbiker

Post by Tjorque »

vostefan wrote:
Zeveneens wrote:
ik denk dat het grote pluspunt bij maxx de keuzes die je als consument kan maken (kleur, afmontage, ... ) zijn.

Granville lakt en monteert fietsen 'volledig à-la-carte". Dicht bij huis, goede prijs/kwaliteit ..., afgeleverd bij een dealer naar keuze:

http://www.granvillebikes.com/Bikedesig ... ault.aspx/

Je hebt er geen oneindige keuze, maar voor de meeste fietsers ruim voldoende.
Aha, awel, dat wist ik ni sé :)

'k Mis maar één ding in de mogelijkheden: Rohloff :lol:
Maar zoals er al gezegd is, een goede fietsenmaker, die ni vies is van wa hightech steekt dat er met alle plezier in... (die moemoe-fietsemaker van hier in't dorp daarentege waarschijnlijk ni #-o )
meatball
Mountainbiker

Post by meatball »

denk er ook aan dat als je wat meer begint te biken je ook sneller iets moet laten repareren en dan is het toch iets gemakelijker om een goede fietsboer te hebben dan internet :evil:
Tjorque
Mountainbiker

Post by Tjorque »

meatball wrote:denk er ook aan dat als je wat meer begint te biken je ook sneller iets moet laten repareren en dan is het toch iets gemakelijker om een goede fietsboer te hebben dan internet :evil:
klopt als een bus!

maar normale fabrikanten leveren zowiezo niet particulier hé (ook maxx ni overigens). Net zoals bij Granville, gaat het dan naar de dichtsbijzijnde dealer.

Dat vind ik dus ook een beetje een nadeel van die sites die online spotgoedkoop onderdelen leveren. Die zijn uiteindelijk enkel goed voor doe het zelvers want een fietsenmaker kan voor die prijzen meestal ni echt leveren mét de goeie sercvice (die verwacht wordt door de meeste mensen)...
Post Reply