11/06/06 : Zesde Hagelandse Chronorit Langdorp

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Iegienie
Mountainbiker

Re: GROOT PROBLEEM

Post by Iegienie »

chimaera-8-2mega wrote:Na de hagelandse ben ik blijkbaar m'n schoenen in den douche vergeten, ik heb het nu pas gemerkt omdat ik heel de week op cursus zat in het verre doornik (zonder mtb), ik was nu m'n kledij aant klaarnemen om morgenvroeg naar het werk te fietsen en ... geen schoenen te vinden. het laatste waar ik geweest ben is den hagelandse. Ze stonden in den tweede douchekamer en het gaat om specialized pro carbon met schoenplaatjes voor eggbeater pedalen, in maat 46 (dacht ik). Iemand deze gevonden #-o [-o<
jip jip jip, die staan bij de wimme. ik stuur een maileke met de exacte details... ik had de fotos er an nog niet op de site gezet, maar tzal nu ook niet meer nodig zijn.
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

=D> =D> wat een opluchting =D> =D> weeral een pluspunt voor de organisatie en -of den eerlijke vinder.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

chimaera-8-2mega wrote:=D> =D> wat een opluchting =D> =D> weeral een pluspunt voor de organisatie en -of den eerlijke vinder.
de persoon die die dingen gevonden heeft is iemand dat ik ken, maar ik ben verdorie rats vergeten wie dat dat was. stoem van me, maar ik kan er echt niet meer opkomen...
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

ik weet het iegienie, mr Alzheimer :lol:
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

chimaera-8-2mega wrote:ik weet het iegienie, mr Alzheimer :lol:
Tssss, tsssss, tsssss......Peter. Zat je zo kapot zondag ???? :lol:
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

kapot ?? bwa een klein beeke, ik was al te hard aant denken aan de spaghetti en den tongerlo denk ik. ofwel was het door het getetter me bulkie in combinatie met het ijskoude water #-o
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

Wanneer komen uitslagen op http://www.visachronochallenge.be/ ?
Fientje
Mountainbiker

Post by Fientje »

Duurt wel lang ze tegen dat diene uitslag op visachronochallenge komt.. [-X
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

Fientje wrote:Duurt wel lang ze tegen dat diene uitslag op visachronochallenge komt.. [-X
Ja, dat vind ik ook.
De categoriën zijn natuurlijk wel anders verdeeld. Maar met de hedendaagse IT-apparatuur kan dit toch geen groot euvel zijn.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

de data zijn onderweg tussen us and them. Het was me vrij onduidelijk wat ze juist nodig hadden, maar tkomt wel in orde.

ze vroegen ook de adressen van iedereen, kheb dat maar niet doorgestuurd, had geen goesting om 750 adressen in te tikken...
Post Reply