Bikepartner Sint-Niklaas (voor de zomervakantie)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
DiDoria
Mountainbiker

Post by DiDoria »

MilkSjeik wrote:
DiDoria wrote:Woon op 2km van de velle ofzo zit altijd in het bos daar (aan ster)
De boompjes van Haasdonk ;) Ik weet niet of je dat echt een bos kunt noemen... Echt groot is het niet, maar wel groot genoeg om op een weekdag even in rond te sjeezen.
Zo ongeveer dus ;) maar het is nog wel aardig groot als je echt alles fiets. 36km parcour is niet mis vind ik toch en het is amper op de baan.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Wel best een talloorke meepakken voor de zekerheid in dat bos :lol: :wink: ...
DiDoria
Mountainbiker

Post by DiDoria »

P° wrote:Wel best een talloorke meepakken voor de zekerheid in dat bos :lol: :wink: ...
Nog geen problemen meegehad en ik MTB er al 6jaar ofzo. Heb er wel eens ne kerel hem zien aftrekken in de struiken maar die stond daar op de hoofdweg! (de kasseien weg daar). Daar is het bij gebleven eigelijk :)
MilkSjeik
Mountainbiker

Post by MilkSjeik »

Ik maar denken dat die allemaal hunnen hond komen uitlaten... :-D
zojdson
Mountainbiker

Post by zojdson »

oi iedereen tis al ff leen ma ik ben 20 jarige biker van temse, zit bij de youngbikers in de club (rijden op zondag altijd TT's) maar ik wil vande vakantie ook wel wa meer gaan sjeze..alsik es kaan aanpikke aan de trein es zien of het me bevalt, alleen rijde is ma alleen hé..
swake
Mountainbiker

Post by swake »

Precies al veel reactie gekregen. wist niet dat hier in het waasland zoveel (jonge) bikers zaten.
Moest je nog tijd hebben :-) en eens die (nieuwe) vaste tour in stekene wil proberen? Dan mag je me altijd een seintje geven. Deze tour staat op m'n lijstje maar het is er nog niet van gekomen deze te doen.

Mss handig om weten? ik bike van januari (dit jaar) en doe ieder weekend nen TT. En als training ga ik regelmatig met den bike naar het werk.

Dus je ziet maar.
DiDoria
Mountainbiker

Post by DiDoria »

Oké tis natuurlijk ook niet verboden dat mensen in mijn threat met andere afspreken é :)
swake
Mountainbiker

Post by swake »

Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
billhillies.be
Mountainbiker

Billhillies MTB-team

Post by billhillies.be »

Hey, we zijn een groepje 20-tigers en 30-tigers uit Sint-Niklaas en omstreken die elk weekend gaan biken. Op onze nieuwe site www.billhillies.be (forum) kan je zien waar we gaan crossen. Je mag me gerust mailen voor meer info !
Cheers
cavani
Mountainbiker

Post by cavani »

Over talloorkes gesproken!!Achter de P&R parking thv afrit Waasmunster kunt ge beter wegblijven,tenzij ge ook ne kringspiermusketier zijt natuurlijk.Wat mijne maat en ik daar vorige winter gezien hebben is echt ongelooflijk,en dan te bedenken dat ik er voorheen regelmatig ging wandelen met mijn drie pagadders!!!Werkelijk degoutant.
Voor de rest kan je wel mooi biken in Waasmunster en omgeving,met zelfs enkele hoogtemeters,dankzij onze cuesta.
Laat maar iets weten wanneer jullie gaan rijden,dan kan ik,indien mogelijk ,ook aanpikken.
Post Reply