MTB'ers Mol
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Zeg dat wel...het is hier stilgevallen.Bij mij dan!
Ik ben al sinds vorige week terug een beetje aan het fietsen.De werken thuis zijn nog volop bezig,maar ik maak toch al terug wat tijd om te fietsen.Vorige week ben ik trouwens 4 dagen naar eifel (duitsland) vertrokken.Zalig!De conditie was niet tiptop(kan moeilijk anders na 5 maanden out te zijn!
)maar ik ben wel terug vertrokken.
Mijn vraag word dus...wanneer pogen we eens af om eens een tochtje te rijden?Ik kan s'woensdags en in het weekend.Of s'avonds na 19u(niet altijd)
Ik zou eigenlijk ook eens aan mijn nieuw fietsje moeten werken,maar tijd is het probleem.
Groetjes en tot binnenkort.
$mokeyJoe
Mijn vraag word dus...wanneer pogen we eens af om eens een tochtje te rijden?Ik kan s'woensdags en in het weekend.Of s'avonds na 19u(niet altijd)
Ik zou eigenlijk ook eens aan mijn nieuw fietsje moeten werken,maar tijd is het probleem.
Groetjes en tot binnenkort.
$mokeyJoe
- Wallie
- Mountainbiker
Daarstraks Supernaut op de Nostik-toertocht gesproken. We hebben afgesproken om nu woensdag 7 juni om half zeven een toertje met de koersfiets (mountainbike mag natuurlijk ook) te doen. We rijden een 2 uurtjes tegen een gezapig tempo, kwestie van lucht over te houden om onderweg nog wat te kunnen babbelen. Vertrek is voor het oude gemeentehuis van Mol. Voor de volgende weken zullen we dan een gepaste dag zoeken zodat iedereen mee kan.
Iedereen welkom, ook niet-Molse bikers zijn natuurlijk welkom !
Iedereen welkom, ook niet-Molse bikers zijn natuurlijk welkom !