Wie gaat er nog naartoe?
Ik zou hier graag voor de eerste keer aan deelnemen, weet er iemand nog goede logeermogelijkheden of enkele tips?
Worden er busreizen georganiseerd? (ik dacht dat o2bikers dit vroeger deed?)
Laat alle info maar komen!
ROC D'AZUR 2006
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- alain
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020
Ik heb in 2004 de Roc meegedaan tesamen met O2 bikers met de bus
Blijkbaar werd dit in 2005 niet gedaan en waarschijnlijk ook niet in 2006.
Qua logies hebben wij gelogeerd in een vakantiepark op ongeveer 5 km van Fréjus. Voor het juiste adres meot ik eens kijken in min documentatie.
Ik heb wel zin om daar te gaan rijden maar ik zoek ook nog bikers om tot daar te geraken en daar te verblijven om de kosten te delen.
Alain
Blijkbaar werd dit in 2005 niet gedaan en waarschijnlijk ook niet in 2006.
Qua logies hebben wij gelogeerd in een vakantiepark op ongeveer 5 km van Fréjus. Voor het juiste adres meot ik eens kijken in min documentatie.
Ik heb wel zin om daar te gaan rijden maar ik zoek ook nog bikers om tot daar te geraken en daar te verblijven om de kosten te delen.
Alain
- rolling thunder
- Mountainbiker
Post by rolling thunder »
vorig jaar naar de roc geweest en wij hebben verbleven in de stacaravans
van camping la bastiene of zoiets, km of 5 buiten frejus en ik denk dat
alain het daar over had.
speciaal gekozen voor een camping wat verder van het terrein af ivm
diefstal etc.
ook blijven wij meestal een 8 dagen daaro.
dit jaar gaan we als het goed is weer (Y)
voor vragen mag je altijd mailen
RT
van camping la bastiene of zoiets, km of 5 buiten frejus en ik denk dat
alain het daar over had.
speciaal gekozen voor een camping wat verder van het terrein af ivm
diefstal etc.
ook blijven wij meestal een 8 dagen daaro.
dit jaar gaan we als het goed is weer (Y)
voor vragen mag je altijd mailen
RT
Ik heb vorig jaar een appartementje/studio voor 4 pers. geboekt in Port-Fréjus, voor een hele week dacht ik nog geen 250Eu gewoon via reisbureau en dat was dik in orde met alles erop en eraan. En in Port-Fréjus vind ge bijna niks anders dan van die blokken het staat er vol van die dingen daar rond de haven vol (plezier)bootjes van goedkoop tot al wat veel duurder, en is trouwens op 500m van de start. Ideaal.
in Port-Fréjus vind ge bijna niks anders dan van die blokken het staat er vol van die dingen daar rond de haven vol (plezier)bootjes van goedkoop tot al wat veel duurder, en is trouwens op 500m van de start. Ideaal
Gewoon naar reisburo gaan en iets boeken in Port-Frejus. Eenvoudiger kan niet en is redelijk goedkoop. Vorig jaar ook gedaan en dit jaar terug geboekt.
DE Roel verbleef daar trouwens ook
Wij zaten 2 jaar geleden op Camping Pont D'Argens in Fréjus, vlak aan het vertrek. Het was een vrij recente stacaravan voor 6 personen, goed zwembad. Hier passeerde ook de Roc (waar ze van de weg de gesloten camping opdraaien).
http://www.provence-campings.com/adhere ... /index.htm
Heb deze week bevestiging van inschrijving ontvangen. Hoe zit dat met da medisch attest ? Gewoon verklaring van huisarts ?
http://www.provence-campings.com/adhere ... /index.htm
Heb deze week bevestiging van inschrijving ontvangen. Hoe zit dat met da medisch attest ? Gewoon verklaring van huisarts ?