voordelen/nadelen benen scheren

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

looneycooney wrote: Vroeger keepte ik in competitie voetbal , daar werden me benen op natuurlijke wijze geschoren ..al schurend over de grond! :lol:
enkel de binnenkanten bleven behaard, tja da was geen zicht dusja dan moest ik me wel scheren.
Dat had ik ook, alleen door stevige billen schuurde de binnenkant tegen mijn broeken ... met als gevolg ook haren eraf ... zelfs nu heb ik enkel achteraan mijn billen echt haar ... de rest schuurt eraf door mijn broeken, met het gekende gevolg!

Door het schuren over de grond bij slidings zijn die pukkels begonnen ... denk ik. Ik kon het niet laten, zelfs niet in de winter op nen bevroren ondergrond ... doe nog zeer als ik er aan denk!

Ben.

PS: Thx guy's I'me veet'ing myselve this evening!
DarkStar
Mountainbiker

Post by DarkStar »

er komt hier één woord spontaan in mij op: SISSY !!!! (sorry kon het niet laten...) :lol: :lol: :lol:
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

idd die slidings ppff kheb dt ook zo van die 'puntjes' op de zijkanten van me ondebenen , denk ook van het voetbal ..
Ma kmoet wel zeggen ontharing van slidings is wel 'stoerder' als veet'ing zeh ! WOUSS! :lol: kon het ook ff niet laten :P :oops:
ach ja waarom niet heh kom , ik begrijp hun argumenten alleen niet toepasbaar voor amateurs vindik ...wie is dan de sissy heh, die als ne suffe zak zit rond te spartelen op een TT of diegene die de grote afstand of chrono's bv zien als een uitdaging om nog sneller te rijden ! :wink:
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

looneycooney wrote:idd die slidings ppff kheb dt ook zo van die 'puntjes' op de zijkanten van me ondebenen , denk ook van het voetbal ..
Ma kmoet wel zeggen ontharing van slidings is wel 'stoerder' als veet'ing zeh ! WOUSS! :lol: kon het ook ff niet laten :P :oops:
Ik kan wegens achillespeesproblemen ondertussen al 7 jaar niet meer voetballen ... dus ... zo kan ik het niet meer ontharen ...

en zoals ik zei ... momenteel enkel een poging om van die mottige (en pijnlijke) pikkels vanaf te geraken!

Ik ga er aan beginnen!

Ben.
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

;) veel ontharingsplezier hahaha =D>
Straks nog foto's en tis compleet #-o
ik [-o< voor die genen die veet'en !
* grapke heh ;) *
DarkStar
Mountainbiker

Post by DarkStar »

Ik begrijp het wel hoor, zeker als je er fysieke last van ondervind. Maar mij zie je dat niet doen tenzij het ECHT moet...
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

wie is er dan de sissy? bang voor reacties? :lol:
DarkStar
Mountainbiker

Post by DarkStar »

hèhè, nee, dat mijn vriendin mij buitenstampt :lol:
rafx3
Mountainbiker

Post by rafx3 »

In de week voor den eerste keer mijn benen geschoren en ik moet zeggen dat ik er geen last van heb gehad.
En trouwen de meeste maskes die ik ken vinden da just seyx.
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

nog 1 voordeel ! u bene bruinen mooi mee met de armpkes!
want dat valt me nu wel op na 2 dagen in het zonneke fietsen , mijn armen zijn bijna chocolate en me benen maar mokka .. :lol: Dusja die haartjes houden toch ook het bruinen tegen ..

ps: als ik nu eens 'man ' was en me benen scheerde :roll: mja kheb het lef niet ! :lol:
Post Reply