Zo ongeveer dusMilkSjeik wrote:De boompjes van HaasdonkDiDoria wrote:Woon op 2km van de velle ofzo zit altijd in het bos daar (aan ster)Ik weet niet of je dat echt een bos kunt noemen... Echt groot is het niet, maar wel groot genoeg om op een weekdag even in rond te sjeezen.
Bikepartner Sint-Niklaas (voor de zomervakantie)
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Precies al veel reactie gekregen. wist niet dat hier in het waasland zoveel (jonge) bikers zaten.
Moest je nog tijd hebben
en eens die (nieuwe) vaste tour in stekene wil proberen? Dan mag je me altijd een seintje geven. Deze tour staat op m'n lijstje maar het is er nog niet van gekomen deze te doen.
Mss handig om weten? ik bike van januari (dit jaar) en doe ieder weekend nen TT. En als training ga ik regelmatig met den bike naar het werk.
Dus je ziet maar.
Moest je nog tijd hebben
Mss handig om weten? ik bike van januari (dit jaar) en doe ieder weekend nen TT. En als training ga ik regelmatig met den bike naar het werk.
Dus je ziet maar.
- billhillies.be
- Mountainbiker
Billhillies MTB-team
Post by billhillies.be »
Hey, we zijn een groepje 20-tigers en 30-tigers uit Sint-Niklaas en omstreken die elk weekend gaan biken. Op onze nieuwe site www.billhillies.be (forum) kan je zien waar we gaan crossen. Je mag me gerust mailen voor meer info !
Cheers
Cheers
Over talloorkes gesproken!!Achter de P&R parking thv afrit Waasmunster kunt ge beter wegblijven,tenzij ge ook ne kringspiermusketier zijt natuurlijk.Wat mijne maat en ik daar vorige winter gezien hebben is echt ongelooflijk,en dan te bedenken dat ik er voorheen regelmatig ging wandelen met mijn drie pagadders!!!Werkelijk degoutant.
Voor de rest kan je wel mooi biken in Waasmunster en omgeving,met zelfs enkele hoogtemeters,dankzij onze cuesta.
Laat maar iets weten wanneer jullie gaan rijden,dan kan ik,indien mogelijk ,ook aanpikken.
Voor de rest kan je wel mooi biken in Waasmunster en omgeving,met zelfs enkele hoogtemeters,dankzij onze cuesta.
Laat maar iets weten wanneer jullie gaan rijden,dan kan ik,indien mogelijk ,ook aanpikken.