11/06/06 : Zesde Hagelandse Chronorit Langdorp

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
jo
Mountainbiker

Post by jo »

aj kwak wrote:
Explicarmelo wrote:Ik heb gisteren een groot stuk van de chrono gereden, bij wijze van laatste training en het ligt er KURKdroog bij. Stof fretten wordt het!

Fast Fred it will be.
starten met de camel zal het dus worden...
zal drinkbus zijn , kem gemerkt da ik op den ardenne thropy ook maar 2 drinkbussen heb gedronken ( mijn camelbag was nog nie leeg )
En de mannen geven drinkbussen dus zal ik er ene aannemen .
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

opgepast :

er zijn dus DRIE bevoorradingen, maar om gemakkelijker aan water te geraken staat bevoorrading DRIE reeds op km 55, en NIET op km 60 !!!
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

en waar staan bevoorrading 1 en 2?
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

sleery wrote:en waar staan bevoorrading 1 en 2?
Op 19.7km en ongeveer 40km.
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Veel succe dit jaar Iegenie.

Jammer genoeg moet ik dit jaar verstek geven, maandag wiskunde, ik zazl watertanden met dat goed weer. Hopelijk is er nog wat zon over voor Malmedy.

Ik wens je enorm veel deelnemers toe.

8)
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

ATEGEV wrote:Veel succe dit jaar Iegenie.

Jammer genoeg moet ik dit jaar verstek geven, maandag wiskunde, ik zazl watertanden met dat goed weer. Hopelijk is er nog wat zon over voor Malmedy.

Ik wens je enorm veel deelnemers toe.

8)
thanx, we zijn er alleszinds klaar voor...

jammer idd. van onze datum voor de studenten, maar een datum is altijd moeilijk, en ik had al sedert begin januari 30graden besteld voor de 11de juni...
metalgod
Mountainbiker

Post by metalgod »

Spijtig dat ik heb moeten opgeven maar ik kon niemeer vooruit door serieuze allergie aanvallen (hooikoorts) na 50 km ben ik gestopt!
maar voor de rest kan ik enkel en alleen maar zeggen dat de organisators van de Hagelandse chrono serieus hun best hebben gedaan!!!!! deze chrono mogen ze voor mijn part naast de Ardennes trophy en de raid des hautes fagnes klasseren!!!!! schitterend parcours,perfect afgepijlt
Kortom de Hagelandse chrono is de enige echte "parel van het Hageland"!
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

:wink: voila den Hagelandse zit er weer op =D>

:cry: mijn doel was om mijn tijd van verleden jaar te verbeteren .....niet dus :evil:

Serieus afgezien door de warmte en te weinig mtb kilometers gedaan toch gestrand op 3.50h
Geen flauw idee waar ik dit jaar ga staan in de uitslag #-o

Zoals gewoonlijk perfecte organisatie en dito parcour (dat volgens mij zwaarder was dan verleden jaar =P~ )

:bounce: tot volgend jaar :wink:
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

:drunk: amai wa hebbe kik afgezien, zwaar parcours, f***** warm, en nog nooit verder dan 50km gereden. Ze mor zeker da ge die laatste 30 voelt zenne. Mor ksin content want ik heb den hagelandse uitgereden. Werkelijke rijtijd 4u20min, maar door de uitgebreide pauzes aan de bevoorradingen en de bijhorende mega babbel zal den tijd ergens naar de 5u gaan :oops: da maakt de marge wel beter om mijnen tijd volgend jaar te verbeteren. :-D

bedankt en proficiat aan de organisatie (de spaghetti smaakte zenne)

greetz
Explicarmelo
Mountainbiker
Location: Cube Airmatic Teamline, DtSwiss, Fox F100X, X.0, Magura Marta SL!

Post by Explicarmelo »

Idem hier, het was serieus bakken met zijn momenten. Ik had op voorhand voor mezelf uitgemaakt dat ik niet voor de scherpste tijd zou gaan, gewoon uitrijden en da's ook gelukt. Rustig de tijd genomen bij elke bevoorrading om op adem te komen.
Het was mijn eerste deelname aan de chrono, alles prachtig georganiseerd, de benen zijn leeg nu!

Ik had blijkbaar tijdens mijn inschrijving een beetje te slordig geschreven, heb wel een diploma gehad maar mijn naam en achternaam zijn volledig verkeerd gespeld... Ik zal er volgende keer op letten dat ik wat duidelijker schrijf!
Post Reply