Ardeche juni 2006

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

heb je ook het nummer van min vast toestel daar doorgemaild

en neen ik heb geen gps
misschien eens overtuigd geraken van de voordelen ervan, alla overtuigd ben ik wel, maar heb eerder vragen bij gebruiksvriendelijkheid en duurzaamheid. en mischien ook onbekend maakt onbemind?

Ik zit er wel met de vrouw en 2 kindjes, dis ik moet ook wel wat rekening houden met hen
maaar een occasionele dagtocht moet er zeker inzitten.

We proberen zeker te bellen.
Streets

seffes nog een trouwfeest overleven en dan vertrekken :):):):)
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Gebruiksvriendelijk: reken op een dag of 10 kopbrekens en dan ben je er door :roll:
Het is zeker geen 'plug and play' toestel maar éénmaal je het onder de knie hebt is het wel veel play :wink:

Het word doc is onderweg. Pic your choise zou ik zo zeggen want normaal rijden we ze allemaal.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

ivo wrote:Gebruiksvriendelijk: reken op een dag of 10 kopbrekens en dan ben je er door :roll:
Het is zeker geen 'plug and play' toestel maar éénmaal je het onder de knie hebt is het wel veel play :wink:

Het word doc is onderweg. Pic your choise zou ik zo zeggen want normaal rijden we ze allemaal.
nice
ik zal dat als autolectuur meenemen

wat betreft gps, dan moet ge mij daar maar een beetje in brainwashen
dan shaf ik dat misshien ook wel aan

streets
Cube
Mountainbiker

Routes Ardeche en wat meenemen?

Post by Cube »

Hey,

ik vertrek volgende week naar de Sampzon in de Ardèche (buurt van Vallon-pont d'arc), maar ik kan nergens routes vinden van in de buurt om te gaan biken. 'k heb al gezocht op het forum en eens "gegoogled", maar niks echt interessants gevonden.Heeft er daar iemand ervaring in de buurt en eventuele suggesties voor geweldige routes?

Een tweede vraag: wat zouden jullie meenemen van materiaal, kwestie van banden, herstellingsmateriaal, camelbag enz... kwestie van dit weekend nog inkopen te gaan doen? Ik ben nogal ne rookie op MTB-gebied, en het is de eerste keer dat ik op MTB-reis ga, dus alle tips zijn welkom...

Mercikes,

Joeri
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

camelback zal zeker niet miskomen, tzal wel warm worden. Verder het gewone herstellingsmateriaal, met wat reserveonderdelen ook é. remblokjes, buitenband, binnenband en nog wat plakrubberkes...
ivo
Mountainbiker

Re: Routes Ardeche en wat meenemen?

Post by ivo »

Joerivodb wrote:Hey,

ik vertrek volgende week naar de Sampzon in de Ardèche (buurt van Vallon-pont d'arc), maar ik kan nergens routes vinden van in de buurt om te gaan biken. 'k heb al gezocht op het forum en eens "gegoogled", maar niks echt interessants gevonden.Heeft er daar iemand ervaring in de buurt en eventuele suggesties voor geweldige routes?

Een tweede vraag: wat zouden jullie meenemen van materiaal, kwestie van banden, herstellingsmateriaal, camelbag enz... kwestie van dit weekend nog inkopen te gaan doen? Ik ben nogal ne rookie op MTB-gebied, en het is de eerste keer dat ik op MTB-reis ga, dus alle tips zijn welkom...

Mercikes,

Joeri
Geen routes in de buurt?
Ik zit al aan een marathon van 80 km. Heb nu toch al een 5-tal routes van 20 tot 80 km bijeen geharkt op gps.
Waarvan eentje die de gehele 'Gorges' doet.
Een fully en een camel back zijn aan te raden.
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

i kben volgende vakantie aant plannen
ik zou in de mand juni in den ardeche zitten

zitten er dan ook in de buurt om eens samen te gaan apertitieven?
@ivo
als ge daar op da maoment zit, neem je mtb dan alvas mee, dan kan je mij verder overtuigen om een dergelijk gps ssyteem aan te schaffen

Streets
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Ben er dan zeker alleen weet ik nog niet welk gedeelte (hangt van de datum MTB marathon in het buitenland af).
We zullen dat ding dan eens samen gaan uittesten.
Last edited by ivo on Tue 12 Dec 2006 12:35, edited 1 time in total.
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

ivo wrote:(hangt van de MTB marathon in het buitenland af).
mooi
We zullen dat ding dan eens samen gaan uittesten
.

dubbel mooi

streets
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Driedubbel mooi: de Ardèchoise komt in 2007 door Rochecolombe!!!!
Post Reply