Met de fiets werken in Brussel

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
tpl
Mountainbiker

Post by tpl »

testelt -brussel noord (Proximus)

112 km heen en terug. Mooie training :wink:

Alleen door Schaarbeek fietsen vind ik maar niks, daar verlies je wat tijd mee.
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

Ik moet voor mijn werk wel presentabel zijn, dus geen al te sportieve kleding. Iemand idee hoe je dat oplost? Tweede kleerkast aanleggen op het werk ? Alles in een rugzak lijkt me niet kreukvrij.
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Oldie wrote:Ik moet voor mijn werk wel presentabel zijn, dus geen al te sportieve kleding. Iemand idee hoe je dat oplost? Tweede kleerkast aanleggen op het werk ? Alles in een rugzak lijkt me niet kreukvrij.
Dat moet ge misschien wel doen. Ik heb vandaag mijn handdoekske, zeep, t-shirt voor volgende week al bij, want ben vandaag met den auto gekomen.
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

Ik doe dit ook zo.
Ik bekijk wanneer ik volgende week met de fiets kan komen en ik zorg dat mijn kledij en wasgerief hier op voorhand is, soms zelfs voor meerdere dagen.
We hebben wel het geluk dat we hier douches hebben.
Palmboy wrote:
Oldie wrote:Ik moet voor mijn werk wel presentabel zijn, dus geen al te sportieve kleding. Iemand idee hoe je dat oplost? Tweede kleerkast aanleggen op het werk ? Alles in een rugzak lijkt me niet kreukvrij.
Dat moet ge misschien wel doen. Ik heb vandaag mijn handdoekske, zeep, t-shirt voor volgende week al bij, want ben vandaag met den auto gekomen.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Katoenen kleding ? Dat kreukt toch altijd..... :wink:
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

ik probeer elke dag een ander kledingstuk mee te nemen. als je dat deftig kan opplooien en tussen een ringmap kan stoppen dan is er al weinig kans op kreuken.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

'k Kende 'ns een fanatieke hygiënische maat en die stak altijd z'n kleren in plastiek dat je luchtdicht kon afsluiten. Dat scheen goed te werken...

'k Ga wel 'ns uitzien naar een rugzak die m'n rug wat ventileert....

Beste is dag 1 spullen meenemen
dag 2 fietsen
dag 3 spullen vervangen
dag 4 fietsen
dag 5 spullen vervangen
weekend
dag 1 fietsen
dag 2 spullen
dag 3 fietsen
dag 4 spullen
dag 5 fietsen

Dan heb je geen rugzak nodig. Maar daar 'k nogal veel eet, moet 'k dat toch meeslepen (dus toch rugzak).
LucVR
Mountainbiker
Location: Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be

Post by LucVR »

Als je de nodige faciliteiten hebt op het werk (kleerkastje, douche ...) dan is het makkelijkst van gewoon een extra set kleren op het werk te laten. zo ben je niet onderweg met een rugzak vol kleren.
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Ik heb wel nog een laptop mee te nemen. Dat is wel zwaar op den duur. En mijn schoenen neem ik ook elke keer mee op en af.

Ik heb wel een rugzak speciaal voor laptops. Maar dus niet voor een paar schoenen en een broek mee te nemen. Als iemand tips heeft voor een comfortable rugzak (want ik voel het nu toch in mijnen rug) mag dat altijd eens doorsturen...
LucVR
Mountainbiker
Location: Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be

Post by LucVR »

Die laptop zal op den duur wel gaan doorwegen. Maar schoenen hoef je toch niet mee te sleuren. Ik heb gewoon een paar schoenen in mijn kleerkast staan. Het enige wat ik op die manier in de rugzak moet meenemen is mijn thermos en mijn middaglectuur. Kan dus allemaal makkelijk in een Camelback, incl. een reparatiekit en een binnenband.
Post Reply