rijdende stoppie
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
-
XTM mountainbiker
- Mountainbiker
rijdende stoppie
Post by XTM mountainbiker »
heyhey
weet er iemand hoe je een stoppie kan forceren rijden en stilstaan et de achterband in d elucht kan ik al maar ik zou graag blijven voortbollen op mijn voorwiel.kwestie van niet altijd te stoefen om op mijn achterwiel te rijden.
grtz
weet er iemand hoe je een stoppie kan forceren rijden en stilstaan et de achterband in d elucht kan ik al maar ik zou graag blijven voortbollen op mijn voorwiel.kwestie van niet altijd te stoefen om op mijn achterwiel te rijden.
grtz
-
ClassicDriver
- Mountainbiker
-
XTM mountainbiker
- Mountainbiker
stoppende wheelie
Post by XTM mountainbiker »
oké zal eens proberen in het weekend.
toen ik het vroeger probeerde remde ik waarschijnlik te hard dus gevolg een duik richting moeder aarde.
grtz XTM mountianbiker
toen ik het vroeger probeerde remde ik waarschijnlik te hard dus gevolg een duik richting moeder aarde.
grtz XTM mountianbiker
-
pctunner01
- Mountainbiker
Post by pctunner01 »
ik kan met mijn mtb waarik bij naar school ga rijden en bij voor wiel blokeren en toch door rijden deze zijn v-brake's
-
pctunner01
- Mountainbiker
Heb je daar niet leren schrijven? Of heb je dyslexie? (vergeef me dan de opmerking)ik kan met mijn mtb waarik bij naar school ga rijden en bij voor wiel blokeren en toch door rijden deze zijn v-brake's
Ik snap echt niet wat je bedoelt.
Ofwel zeg je dat je nog kan rijden als je de rem helemaal toenijpt, en dan staat je rem verkeerd afgesteld.
Ofwel bedoel je dat je ook met V-brakes je wiel kan blokkeren, en dan zou ik zeggen: de kunst is net het wiel niet helemaal te blokkeren..
-
pctunner01
- Mountainbiker
Post by pctunner01 »
ik bedoel dat ik mijn wiel kan blokkeren en zo verder rijden mpaar op mijn bmx konik ook op mijn voorste wiel rijden