mavic crossride

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Post Reply
cube-biker
Mountainbiker

mavic crossride

Post by cube-biker »

HALLO IEDEREEN

ik ben nieuw op het forum mijn naam is sven ik rijd met een cube ltd team . ga er mij nu een 2de paar wielen voor kopen namelijk MAVIC CROSSRIDE nu vraag ik aan de andere bikers wie er eventueel ook mee rijd of hij of zij er blij van zijn (is het kwaliteit)
mvg sven
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

zoals er nog wel zullen opmerken de zoekfunctie eens raadplegen kan nooit kwaad :lol:
Maratom
Mountainbiker

Post by Maratom »

Ik heb me onlangs een setje aangeschaft. Veel kan ik je er nog niet over vertellen omdat ik er nog maar ong. 150km mee heb gereden. Het grote voordeel van de Crossride is, vind ik, dat je ze zowel met v-brakes als schijfremmen kan gebruiken. Ik heb ze dan ook gekocht om gelijdelijk de overstap naar schijfremmen te maken, zonder tegelijk dure wielen én schijfremmen te moeten kopen. Maar m'n eerste indruk is niet slecht. Een goede verhouding prijs kwaliteit. Het zijn wel niet de lichtste wielen. Je kan er een redelijk tempo mee halen maar dan moet je wel blijven trappen. Even uitbollen is er niet bij, heb ik de indruk. Misschien dat er anderen, die er al langer mee rijden, je er meer over kunnen vertellen.
The Level
Mountainbiker

Post by The Level »

ik rij er ook al enkele maandjes mee en kan er tot nu toe geen slecht woord over zeggen dus :-D
ATB-er
Mountainbiker

Re: mavic crossride

Post by ATB-er »

cube-biker wrote:HALLO IEDEREEN

ik ben nieuw op het forum mijn naam is sven ik rijd met een cube ltd team . ga er mij nu een 2de paar wielen voor kopen namelijk MAVIC CROSSRIDE nu vraag ik aan de andere bikers wie er eventueel ook mee rijd of hij of zij er blij van zijn (is het kwaliteit)
mvg sven
Welkom op het forum,

posten die foto van uw nieuwe fiets zou ik zo zeggen !!!

zeer mooie fietsen die Cubes =D>
stefan00
Mountainbiker

Post by stefan00 »

Ik heb ze ook, geinig dat ik dit topic tegen kom. Ik vind het goeie wieltjes, heb nog niet goed kunnen testen. Ze zien er stevig uit..
Bruno
Mountainbiker

Post by Bruno »

Ik rijd met het model van vorig jaar of van 2 jaar daarvoor, weet het niet zo goed meer, maar het zijn echt wel goeie wielen! Kan er niets slechts van zeggen. Heb al 1 keer de body van het achterwiel moeten vervangen omdat er vuil in zat, maar dat zal wel bij elk wiel kunnen voorvallen zeker.
cube-biker
Mountainbiker

Post by cube-biker »

bedankt al aan de gene die me al wat info gaven
groeten cube biker
Post Reply