ridley tiger 2006 af nieuw foto's

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Mich wrote:
b-mtber wrote:ja dat is waar maar ik heb niet alle gereedschappen voor bv de lagers van de as hoe ik een achter derailleur moet uitlijnen enz .
?? achterderailleur uitlijnen? Op een goede kader die je koopt zou de achterpat al goed moeten uitgelijnd zijn vind ik :-?

[-X [-X een derailleur moet steeds uitgelijnd worden, hangt af van frame tot frame, de pad is idd recht, maar de derailleur moet steeds uitgelijnd worden op het grootste en kleinste verzet.
Mich
Mountainbiker

Post by Mich »

Gf biker wrote:
Mich wrote:
b-mtber wrote:ja dat is waar maar ik heb niet alle gereedschappen voor bv de lagers van de as hoe ik een achter derailleur moet uitlijnen enz .
?? achterderailleur uitlijnen? Op een goede kader die je koopt zou de achterpat al goed moeten uitgelijnd zijn vind ik :-?

[-X [-X een derailleur moet steeds uitgelijnd worden, hangt af van frame tot frame, de pad is idd recht, maar de derailleur moet steeds uitgelijnd worden op het grootste en kleinste verzet.
Sinds wanneer noemen ze dat "uitlijnen"? Uitlijnen, het woord zegt het zelf, is in lijn brengen met... Het regelen op grootste en kleinste verzet is gewoon de hoogte / laagte regelen van de derailleur.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Mich wrote:
Gf biker wrote:
Mich wrote: ?? achterderailleur uitlijnen? Op een goede kader die je koopt zou de achterpat al goed moeten uitgelijnd zijn vind ik :-?

Sinds wanneer noemen ze dat "uitlijnen"? Uitlijnen, het woord zegt het zelf, is in lijn brengen met... Het regelen op grootste en kleinste verzet is gewoon de hoogte / laagte regelen van de derailleur.

Zo kunde uren doorgaan hé, een derailleurpad word ook niet uitgelijnd maar gericht #-o Einde discussie en opnieuw on topic
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

Kevin, moest het niet lukken met uwen bike, bel me dan maar eens en wip ik wel eens binnen.

zal een proper fietske worden.

(check pb)
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

frame net gaan halen heel schoon.

foto's volgen later.
XeRpiO
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp 2006 / Fox / Sram / Avid / DT Swiss / Thomson

Post by XeRpiO »

Ben benieuwd.
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

up :drunk:
Nicoow201
Mountainbiker

Post by Nicoow201 »

ziet er toch iets moois uit, hoewel mijn voorkeur toch blijft uitgaan naar uwe stumpy :oops:
MARTINI
Mountainbiker

Post by MARTINI »

Nicoow201 wrote:ziet er toch iets moois uit, hoewel mijn voorkeur toch blijft uitgaan naar uwe stumpy :oops:
me to! Daar zou wel verandering in kunnnen komen als hij opgebouwd is!!! ciao
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Héél mooi frame! =D>
Post Reply