bikers gezocht regio turnhout

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

globetrotter wrote:Hoi,

maandag 5 juni om 9h30 aan de sporthal in Kasterlee.
Is dit voor iedereen ok?

Have a nice weekend,
Tot maandag.
ik ga der zijn..ik weet ni juist hoelang ik rijd tot aan de sporthal in kasterlee(ik weet die trouwens ni eens liggen :oops: :oops: dus dat moet ik eerst nog opzoeken...)..dus NIET vertrekken voor ik ben gearriveerd he :roll:

ik rijd met een vuile gele mountainbike(vandaag testelt gedaan en geen zin tot kuisen gehad [-X dus ik ben vrij herkenbaar :lol: )
globetrotter
Mountainbiker

Post by globetrotter »

@vallende mountainbiker.

De sporthal ligt langs de baan N19 van Turnhout naar Geel.
Als je van Turnhout komt moet je links afdraaien aan de verkeerslichten in het centrum van Kasterlee.
Achterin ligt de sporthal.
We zullen wachten tot je gearriveerd bent.

Bye.
Mountainbiker

allee,na enkele uren ben ik terug bekwaam om te typen :-D ...ik was een beetje laat aan de sporthal want we zijn pas om 9.45 kunnen vertrekken...wat begon als een rustig losrijdritje(of hoe noem je zoiets)..na gisteren in testelt te hebben gebiked...waren we al redelijk snel aan een vrij hoog tempo aant crossen...we kwamen ook regelmatig bikers tegen die aan de mtb-tocht van grobbendonk aant meedoen waren...maar die waren totaal geen partij voor globetrotter en mezelf :evil: ...even kort samengevat....we hebben er een seurieuze lap op gegeven :-D :-D ..ik heb in het terug rijden nog een kleine d-toer gedaan en zo kwam ik op een km aantal van 72 km eer ik thuis was

het was zeker de moeite waard..weer was goed...er waren ferm loopsters op het parkoer :roll: en ik ben zelfs ni gevallen :bounce: :bounce: al schol het ene keer ni veel :-D

een grote merci @ globetrotter om me zo moe te maken =D> en we gaan dat zeker nog eens overdoen....
globetrotter
Mountainbiker

Post by globetrotter »

Hey forumbikers,

we hebben er inderdaad een ferme lap opgegeven. Kasterlee/Herentals blijft een tof parcour om te biken.Na de tocht was ik moe maar voldaan. Het is wel de bedoeling dat we jullie hiermee enthousiast maken om een volgende keer mee te gaan biken.
Laat het maar weten via deze topic.

Bey.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

ey bikers

zit nog altijd aan het wachten op mijn centjes, hoop die zaterdag te hebben dan kan ik mijn cube ltd team gaan bestellen en dan staan ik er binnen een paar weken ook 8)
te hopen dat ik jullie tempo kan volgen, ma da zal wel niet int begin zeker met die klikpedalen waar ik aan moet wennen waarschijnlijk.

ps: kan tijdens de week meestal ook een paar dagen.

groetels
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik was het rats vergeten manne, sorry. :( ondanks het 'zondag' was ben ik ook moeten gaan werken. sorry, volgende keer ga'k meer moeite doen.
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

de vallende mountainbiker wrote:allee,na enkele uren ben ik terug bekwaam om te typen :-D ...ik was een beetje laat aan de sporthal want we zijn pas om 9.45 kunnen vertrekken...wat begon als een rustig losrijdritje(of hoe noem je zoiets)..na gisteren in testelt te hebben gebiked...waren we al redelijk snel aan een vrij hoog tempo aant crossen...we kwamen ook regelmatig bikers tegen die aan de mtb-tocht van grobbendonk aant meedoen waren...maar die waren totaal geen partij voor globetrotter en mezelf :evil: ...even kort samengevat....we hebben er een seurieuze lap op gegeven :-D :-D ..ik heb in het terug rijden nog een kleine d-toer gedaan en zo kwam ik op een km aantal van 72 km eer ik thuis was

het was zeker de moeite waard..weer was goed...er waren ferm loopsters op het parkoer :roll: en ik ben zelfs ni gevallen :bounce: :bounce: al schol het ene keer ni veel :-D

een grote merci @ globetrotter om me zo moe te maken =D> en we gaan dat zeker nog eens overdoen....
Watte was uw gemiddelde??? Hebt ge het record van de Speci destijds gebroken?? was 29km/u... :-k

ik doe da toerke gewoonlijk aan 21-22-23km/u, da's voor mij al snel genoeg #-o

En volgende week gaat ge mij daar meermaals kunnen spotten!
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

Op zaterdag 24 juni is er een TT (in 't Ven Classic) in Oud-Turnhout ... wie heeft er goesting om mee te rijden?

Ik ga al zeker!

Vermoedelijk omstreeks 09.00 uur aan de Heischuur te Oud-Turnhout.

Tot dan!

Ben.
Mountainbiker

farmer/cowboy wrote:
de vallende mountainbiker wrote:allee,na enkele uren ben ik terug bekwaam om te typen :-D ...ik was een beetje laat aan de sporthal want we zijn pas om 9.45 kunnen vertrekken...wat begon als een rustig losrijdritje(of hoe noem je zoiets)..na gisteren in testelt te hebben gebiked...waren we al redelijk snel aan een vrij hoog tempo aant crossen...we kwamen ook regelmatig bikers tegen die aan de mtb-tocht van grobbendonk aant meedoen waren...maar die waren totaal geen partij voor globetrotter en mezelf :evil: ...even kort samengevat....we hebben er een seurieuze lap op gegeven :-D :-D ..ik heb in het terug rijden nog een kleine d-toer gedaan en zo kwam ik op een km aantal van 72 km eer ik thuis was

Watte was uw gemiddelde??? Hebt ge het record van de Speci destijds gebroken?? was 29km/u... :-k

ik doe da toerke gewoonlijk aan 21-22-23km/u, da's voor mij al snel genoeg #-o

En volgende week gaat ge mij daar meermaals kunnen spotten!
vanaan de sporthal tot terug aan die hal hadden we een gemiddelde van 23.7 km/u ...maar na de 72(dus de 3 toeren +mijne omweg had ik een gemiddelde van 27.8...maar da was dan wel op de baan...29km/u gemiddeld haal ik nooit...daar ben ik wel zeker van :roll:
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

hey

zijn hier mensen uit de omgeving van turnhout die in mtb clubs zitten in beerse,turnhout,lille die wa leden hebben van mijn leeftijd (16-22j) en die ook onervaren bikers toelaten .
zijn namelijk aan het uitkijken naar een club om me mss bij aan te sluiten voor mee te gaaén biken en bij te leren op gebied van techniek enz.

groetjes
Post Reply